کنایه به محمود فکری با یک عکس تلخ!

سرمربی تیم نونهالان شاهین شهرداری بوشهر که تیمش در رقابت های منطقه ای کشور موفق به صعود شد با انتشار عکسی از وضعیت خوابگاه و میزبانی بازی های کشور پرده برداشت.

کنایه به محمود فکری با یک عکس تلخ!

میثم وفایی در این باره نوشته: « مسابقات فوتبال نونهالان منطقه ای کشور با میزبانی شهر سوسنگرد استان خوزستان برگزار شد و تیم نونهالان شاهین شهرداری بوشهر به عنوان تیم اول مسابقات به مرحله بعد صعود کرد. اما نکته ای که نمیشه از آن به راحتی گذشت تعصب و مردانگی و روح جنگندگی این کوچولوهای نونهالان شاهین بود که فقط و فقط و فقط هدفشون سرفرازی نام شاهین بزرگ و اسم بوشهر بود. این بچه ها به دلیل عدم امکانات اولیه شهر تیم میزبان یک هفته رو به سختی و زجر سپری کردند. (اسکان تیم های شرکت کننده در رقابت ها جز تعهدات میزبان بود) یک هفته در اتاقی اسکان داشتند که نه خبری از تخت بود و نه آب گرم و نه سیستم گرمایشی. این شیر بچه های کوچولو نشان دادن که برایشان نام شاهین مهم است تا لحظه آخر جنگیدن و حتی یک ثانیه هم دست از تلاش و کوشش بر نداشتند و نا امید نشدند تا به هدفشون رسیدند. تو روزهایی که افراد انگشت شماری به دنبال ناز کردن برای تیم بزرگ شاهین بودند و هر روز به روش های مختلف چه مالی و چه غیر مالی به دنبال بهانه جویی می گشتند که شاهین را رها کنند و در آخر با بدترین رفتار به مقصودشون رسیدند و این نونهالان با قلب های بزرگ ثابت کردن که پوشیدن پیراهن شاهین اعتبار است و افتخار هست. این بچه ها ثابت کردند که هنوز چراغ پر نور مکتب شاهین مکتب اخلاق ،جوانمردی ،جنگندگی و مبارزه و امید به اینده زنده هست و هیچ وقت و در هیچ شرایطی خاموش نخواهد شد. به این بچه ها افتخار میکنم که می توانم به عنوان مربی کنارشان باشم. در پایان از مدیریت و هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری، ریاست و مجموعه زحمتکش هیات فوتبال استان، باشگاه هایی که بازیکنانشان را در اختیار ما گذاشتند، هواداران شاهین و خانواده های عزیز کمال تشکر را دارم که صمیمانه و دلسوزانه همراهمان بودند.»

گفتنی است محمود فکری چند هفته پیش دراعتراض به مشکلات مالی شاهین شهرداری بوشهر ازاین تیم کنار رفت و سرمربی تیم سرخپوشان پاکدشت شد.

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها