اینفوگرافی/ تفاوت قیمت خودروهای لوکس خارجی در داخل و خارج از کشور


21 بهمن 1397 - 11:38
filemanager/6/sargarmi/3bbc593a-6062-471a-929d-ca22834f25e4
اینفوگرافی زیر به خوبی تفاوت قیمت خودروهای خارجی کارکرده در داخل ایران و خارج را توضیح می‌دهد.

به گزارش خبر فوری، در شرایط فعلی و با توجه به افزایش قیمت خودرو های صفر داخلی بسیاری به سمت خرید خودروی دست دوم خارجی سوق پیدا کرده اند.
سوالی که اکنون پیش می‌آید این است که با وجود اختلاف قیمت زیاد بین خودروهای صفر و کارکرده اوضاع بازار خودروهای دست دوم خارجی و لوکس چگونه است؟
بسیاری تصور می کنند بازار خودروهای دست دوم رونق بیشتری داشته باشد اما فروشندگان این بازار نظر دیگری دارند. آنها می گویند بازار خودروهایی کارکرده تحت تاثیر بازار خودروهای صفر است چرا که بسیاری خودروهای خود را می‌فروشند تا خودرویی صفر بخرند.
با این حال، وضعیت بازار نشان می‌دهد که در طول این چند ماه قیمت خودروهای خارجی و لوکس در ایران افزایش زیادی پیدا کرده است. با این حال، سوال مورد نظر بسیاری این است که این خودروها در بازارهای خارجی چه قیمتی دارند؟
اینفوگرافی زیر به خوبی تفاوت قیمت خودروهای خارجی کارکرده در داخل ایران و خارج را(بر اساس میانگین قیمت از دو ماه گذشته تا کنون) بیان می‌کند. لازم به توضیح است که با توجه به متغیر بودن شرایط کارکرد، تصادف و تمیزی خودروهای کارکرده نمی‌توان قیمت مشخصی را برای آن ها اعلام کرد و قیمتهای ذکر شده چه در بازار داخلی و چه در بازار خارجی، به صورت نسبی و میانگینی تخمین زده شده است.
اکنون نظر شما چیست؟ آیا این اختلاف قیمت با توجه به نرخ ارز، وضعیت گمرگ و شرایط خاص خودروسازی در ایران منطقی است یا نه؟

اینفوگرافی زیر به خوبی تفاوت قیمت خودروهای خارجی کارکرده در داخل ایران و خارج را توضیح می‌دهد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

filemanager/6/sargarmi/3bbc593a-6062-471a-929d-ca22834f25e4
21 بهمن 1397 - 11:38

به گزارش خبر فوری، در شرایط فعلی و با توجه به افزایش قیمت خودرو های صفر داخلی بسیاری به سمت خرید خودروی دست دوم خارجی سوق پیدا کرده اند.
سوالی که اکنون پیش می‌آید این است که با وجود اختلاف قیمت زیاد بین خودروهای صفر و کارکرده اوضاع بازار خودروهای دست دوم خارجی و لوکس چگونه است؟
بسیاری تصور می کنند بازار خودروهای دست دوم رونق بیشتری داشته باشد اما فروشندگان این بازار نظر دیگری دارند. آنها می گویند بازار خودروهایی کارکرده تحت تاثیر بازار خودروهای صفر است چرا که بسیاری خودروهای خود را می‌فروشند تا خودرویی صفر بخرند.
با این حال، وضعیت بازار نشان می‌دهد که در طول این چند ماه قیمت خودروهای خارجی و لوکس در ایران افزایش زیادی پیدا کرده است. با این حال، سوال مورد نظر بسیاری این است که این خودروها در بازارهای خارجی چه قیمتی دارند؟
اینفوگرافی زیر به خوبی تفاوت قیمت خودروهای خارجی کارکرده در داخل ایران و خارج را(بر اساس میانگین قیمت از دو ماه گذشته تا کنون) بیان می‌کند. لازم به توضیح است که با توجه به متغیر بودن شرایط کارکرد، تصادف و تمیزی خودروهای کارکرده نمی‌توان قیمت مشخصی را برای آن ها اعلام کرد و قیمتهای ذکر شده چه در بازار داخلی و چه در بازار خارجی، به صورت نسبی و میانگینی تخمین زده شده است.
اکنون نظر شما چیست؟ آیا این اختلاف قیمت با توجه به نرخ ارز، وضعیت گمرگ و شرایط خاص خودروسازی در ایران منطقی است یا نه؟

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


38

نظرات 10
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
حامد محمودآبادی 1 0 پاسخ 1397/11/22 -00:04

وقتی مردم میروند پولشون رو میدن به سایپا و نمیدونن چ ماشینی ثبت نام کردن قیمت تحویل چنده و چه نوع ماشینی ثبت نام کردن دیگه توقع چی دارین؟؟؟؟؟؟؟ با این پولی ک سایپا جمع کرد سهام چند کارخانه بزرگ خودرو سازی رو میشد خرید ..... ایشالله امام زمان زودتر بیاد دیگه خسته شدیم من با حقوق ماهی 1.5 چطوری ی دونه ماشین خوب خارجی بخرم؟؟؟؟؟؟؟ اونایی ماشین 2 میلیاردی میخرن از کجا میارن؟؟؟؟

محمدرضا 1 0 پاسخ 1397/11/21 -23:18

این مطلبو با خبر انقلابی شدن اردشیر زاهدی بخونید تا بهتون مزه کنه

محمدرضا 0 0 پاسخ 1397/11/21 -23:16

خخخخخخخخخخ اقتدار نظام

313 0 0 پاسخ 1397/11/21 -19:41

برپدرمافیای خودرو.انواع گوشت.میوه.طلاوجواهرو.....خیلی مافیاهای دیگه لعنت.ابدالآبدین.ایکاش دولت تو اقتصاد هیچکاری نمیکرد.اللهم عجل لولیک الفرج.آنین یارب العالمین

علی 0 0 پاسخ 1397/11/21 -18:40

یک زمانی افزایش قیمت خودرو با دلیل حمایت از جنگ ایران و عراق بود. بعدها دلیلش را حمایت از تولید داخلی گذاشتند. و از آنجاییکه مردم براحتی این پرداخت های گران را انجام میدهند ( به خیال خودشان حفظ سرمایه و از این قبیل سخنان بی منطق) دولت ما هم خیلی خوشحال از این درآمد باد آورده است و دلش نمی خواهد ابن پول مفت را از دست بدهد که هیچ هر روز به نحوی زیادش هم میکند و با ناباوری شاهد هستیم که مردم هم به دلخواه دولت همکاری بسیار خوبی دارند. و نتیجه اینکه هم مردم ترکه میشوند و هم هیچگاه صنعت داخلی پیشرفت نمی کند زیرا لازمه پیشرفت نیاز است و اینها برای کسب درآمد بی نیاز از پیشرفت هستند.

امیر 2 0 پاسخ 1397/11/21 -15:04

خودرو ما صنعت مریضیه. نسل ما سوختست باید پراید سوار شیم. ایشالله کل ایران یه روز گمرک خودرو برداشته میشه ماهم کفن پوسوندیم

ولی رحیمیان 0 1 پاسخ 1397/11/21 -14:44

سلام علیکم تاوقتی که ایران خودرووسایپا حکومت میکنند بهترازاین نمیشوددرچهل سالگی انقلاب بایدپیشرفته ترین اقتصادداشته باشیم اما بخاطر بیعرضگی بعضی مسؤلین الآن باید توی صف گوشت ومرغ باشیم خداازدست بیعرضه های پرمدعا نجاتمان دهد

احسان 1 0 پاسخ 1397/11/21 -14:33

واقعا توقع نظر دادنم دارین؟؟؟

Danial kia 3 0 پاسخ 1397/11/21 -14:13

جدا ازین که پیدا کنید پرتقال فروش را ،حساب کنین که به نسبت قیمت این ماشینا و حقوق ی کارگر در داخل و خارج چند ماه باید حقوقشو ی کارگر پس انداز کنه تا بتونه ی همچین اتومبیلی سوار شه .????

ک م 1 0 پاسخ 1397/11/21 -14:06

خیر اینها چه کارشان منطقی بوده که این کار منطقی باشد ماشین های داخلی که هزینه تولید آن ا۰ میلیونه میفروشند ۴۳میلیون پوست مردم دارند میکنند

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
اصلاح‌طلبان اشتباهات بزرگی داشته‌اند / جهانگیری نماینده اصلاح‌طلبان در دولت نیست / لاریجانی پتانسیل ریاست‌جمهوری را ندارد / روحانی و خاتمی به طور مرتب دیدار می‌کنند / برای شکستن تحریم‌ها به یک دوم خرداد دیگر نیاز داریم
حیات بابک زنجانی در گروی بازگشت ۲میلیارد یورو است / او همچنان در انفرادی است و سلول لاکچری ندارد / اگر وزیر نفت سندی دارد، با صدای بلند اعلام‌کند
زنی که می‌تواند خلبان هواپیما باشد، چرا نتواند راننده موتور باشد / برخی مواجه‌ها با مسائل زنان، جفا به دین است
دختری که می‌تواند قدرتمندترین زن انگلیس بعد از ملکه شود/ عاشق پیشه یا قدرت‌طلب؟/ کری سایموند؛ نامزد بوریس جانسون واقعا کیست؟
دکتر عارف هنوز هم یک چهره سیاسی نیست / مهمترین کار واعظی حفظ فاصله بین اصلاح‌طلبان و شخص رییس‌جمهور است/ نمی‌دانم جهانگیری در دولت چه می‌کند/ حوادث دی 96 شوک برای اصلاح‌طلبان بود
مهم‌ترین رهبران جهان را که جنازه‌شان گم شده است بشناسید/ از ناپدید شدن هیتلر و شایعه زنده بودنش تا ناپدید شدن جنازه صدام و رضا شاه و حل کردن جسد تزار روسیه در اسید
اینفوگرافی؛ تعداد ناوهای جنگی 8 کشور اول جهان/ ایران در رتبه‌ چهارم قرار دارد