کرمعلی در گفت و گو با مدیا:

جسارت آبیار در ساخت فیلمش قابل تقدیر است/ خوشحالم تحصیلات آکادمیک سینما را طی می کنم

بازیگر سینما و تلویزیون از جسارت نرگس آبیار در ساخت فیلمش تقدیر کرد.

جسارت آبیار در ساخت فیلمش قابل تقدیر است/ خوشحالم تحصیلات آکادمیک سینما را طی می کنم

زیبا کرمعلی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در گفت و گو با برنامه مدیا با اشاره به اینکه تا به امروز در جشنواره فیلم فجر دو فیلم را دیدم اظهارکرد: فیلم سرخپوست و فیلم شبی را که ماه کامل شد را دیدم و دو فیلم بسیار خوبی بود.

وی افزود: واقعا فیلم خانم آبیار با کارگردانی یک خانم واقعا قابل تقدیر است و من از دیدن این دو فیلم واقعا شگفت انگیز شدم هرچند بقیه فیلم ها را هنوز ندیدم.

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در پاسخ به این سوال که در کنکور سراسری چه رتبه ای آوردید خاطرنشان کرد: رتبه ۸ را در کنکور سراسری کسب کردم و در حال حاضر در رشته سینما مشغول به تحصیل هستم.

کرمعلی درباره اینکه آیا لزومی برای تحصیل برای حضور در عرصه سینما وجود دارد، تاکید کرد: من اگر به عقب برگردم همان مسیری را که امروز انتخاب کردم قطعا همین راه را انتخاب می کنم و بازهم سینما را انتخاب می کنم.

وی گفت: تحصیل در سینما علاوه بر آشنایی با این هنر یک نگرشی را هم در فرد ایجاد می کند و برای خود من تغییراتی را ایجاد کرده است.

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره اینکه آیا از نداشتن فیلم در جشنواره فیلم فجر ناراحت است یا خیر اظهار کرد: اصلا ناراحت نیستم و‌موقعیت برای من وجود داشت که در پروژه ای حضور داشته باشم ولی تحصیل شاید یکی از دلایل کم کاری من باشد.

کرمعلی تصریح کرد: از فضای سینما دور نیستم و در حال تهیه فیلم خودم و نوشتن فیلمنامه ام هستم.

وی درباره زنانه بودن فیلم نرگس آبیار خاطرنشان کرد: پرداختن به احساسات و البته یک جنس خاص خشونت در این فیلم کاملا مشخص بود.

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: فیلمی که از آبیار دیدم واقعا برای من باعث افتخار بود و جسارت آبیار در ساخت این فیلم ستودنی بود.

متن این گفت و گو را در ادامه ببینید:

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها