عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت و گو با خبرفوری:/ تکرار /

اخبار مطرح شده درباره بدهی وزارت نفت در حد شایعه است/ موضوع باید از سوی کمیسیون انرژی مورد بررسی قرار گیرد

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اخبار منتشر شده درباره بدهی میلیاردی وزارت نفت را تکذیب کرد.

اخبار مطرح شده درباره بدهی وزارت نفت در حد شایعه است/ موضوع باید از سوی کمیسیون انرژی مورد بررسی قرار گیرد

علی گلمرادی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اخبار منتشر شده از سوی برخی از رسانه مبنی بر بدهی میلیاردی وزارت نفت به برخی از شرکت های داخلی و خارجی اظهار کرد: بحثی که درباره بدهی وزارت نفت در وهله اول مطرح است این بوده که خود این وزارتخانه باید با حساب و کتاب درست در جهت پاسخگویی و حل مسائل و مشکلات مرتبط با این حوزه داشته باشد.

وی افزود: به نظر من، هر اظهارنظری درباره مباحثی چون بدهی میلیاردی وزارت نفت تا زمانی که در دستور کار کمیسیون انرژی قرار نگیرد و بررسی های متناسب با آن شکل نگیرد، اظهارنظر غیرمنطقی است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید این موضوع را بررسی کنیم و‌ حرف ها را بشنویم و بعد اظهارنظر کنیم.

گلمرادی خاطرنشان کرد: آنچه درباره بدهی میلیاردی وزارت نفت در مقطع فعلی مطرح می شود فقط در حد شایعات و اظهارنظرهای غیررسمی است و نمی تواند در واقع اساس اظهارات کارشناسی و منطقی باشد.

وی تاکید کرد: من فکر می کنم درست این است که این موضوع در کمیسیون انرژی مورد بررسی قرار گیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مجلس‌ در تعطیلات است و در هفته های آینده موضوع بودجه در دستور کار مجلس قرار دارد از این رو‌ قطعا باید فرصتی برای بررسی این موضوع در نظر گرفته شود.

گلمردای درباره شایعات برخی از رسانه های خارجی مبنی بر اینکه شرایط سختی در وزارت نفت با توجه به رقم بدهی وجود دارد اظهار کرد: رسانه های خارجی خیلی مسائل و مشکلات ایران را برجسته نشان می دهند و به صورت نامعقول اهداف ایران را بزرگ نشان می دهند.

وی تصریح کرد: مسائل و مشکلات ایران باید به درستی مورد بررسی قرار گیرد و واقعیت های آن به طور آشکارا مشخص شود تا نتایج درستی در اختیار مردم قرار گیرد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها