مردم اعتمادی به کلنگ‌زنی‌ها ندارند/انتقاد ازعدم اجرای لاستیک‌سازی

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم اعتمادی به کلنگ‌زنی‌ها ندارند، از اجرایی نشدن طرح لاستیک‌ سازی خرم‌آباد انتقاد کرد.

مردم اعتمادی به کلنگ‌زنی‌ها ندارند/انتقاد ازعدم اجرای لاستیک‌سازی

محمدرضا ملکشاهی راد بعدازظهر جمعه در مراسم کلنگ زنی پروژه های شرکت آب منطقه ای لرستان در سخنانی، اظهار داشت: مردم اعتمادی به این کلنگ زنی ها دیگر ندارند.

وی با تاکید بر اینکه استاندار لرستان فردی متعهد و صادق است، افزود: اما عدم اجرایی شدن پروژه ها موجب ناامیدی مردم شده است.

وعده استاندار لرستان در رابطه با لاستیک‌سازی خرم‌آباد

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح لاستیک سازی خرم آباد، بیان داشت: متاسفانه هنوز این طرح عملیاتی نشده و این در حالیست که به سرانجام رسیدن آن به مطالبه مردم تبدیل شده است.

این سخنان ملکشاهی راد منجر به واکنش استاندار لرستان شد تا وی در سخنانی بگوید: ما قول می دهیم که اعتبار مصوب این پروژه را طی امسال تخصیص دهیم.

سید موسی خادمی با اشاره به اختصاص اعتبار برای اجرای طرح انتقال آب این پروژه، تصریح کرد: ما قول می دهیم که آب را به این کارخانه برسانیم و قبل از بهره برداری کارخانه آن را اجرایی کنیم.

وی، از اختصاص اعتبارات از محل منابع استانی برای اجرای طرح خبر داد.

اجرای پروژه‌ها نیازمند ریسک‌پذیری مدیران و پیمانکاران است

استاندار لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه لرستان پروژه های نیمه تمام تاریخی زیادی دارد، گفت: پروژه هایی مانند سد «زیبامحمد»، سد «مخملکوه»، سد شهید بروجردی، سد «تاج امیر» و ... تا پیش از این در لایحه بودجه اعتباری نداشتند.

وی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته امسال برای این پروژه ها اعتباراتی در نظر گرفته شد، افزود: این در حالیست که تامین منابع مالی برای پروژه ها کار سختی است.

استاندار لرستان، تاکید کرد: اجرایی شدن پروژه ها نیازمند ریسک پذیری مدیران و همچنین پیمانکاران است.

خادمی، همچنین از حضور مسئولان ملی برای کلنگ زنی و افتتاح پروژه های لرستان تا پایان سالجاری خبر داد.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها