عوامل نفوذی مانع مبارزه با گرانی/دولت موظف به مهار گرانی است

دادستان کل کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان حضور عوامل نفوذی را مانع مبارزه با گرانی عنوان کرد و گفت: دولت موظف به مهار گرانی در کشور است.

عوامل نفوذی مانع مبارزه با گرانی/دولت موظف به مهار گرانی است

آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر جمعه در دیدار با دادستان کل کشور با اشاره اقدام خوب قوه قضاییه درصدور دستورالعمل برخورد با گرانی‌ها، اظهارکرد: دستورالعمل برخورد با گرانی‌ها نقطه امیدی برای مردم ایجاد کرده است.

وی با تأکید برلزوم برنامه‌ریزی در بخش اقتصادی توسط دولتمردان، افزود: اراده‌ای برای مهار گرانی توسط مسئولان مربوطه مشاهده نمی شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه در جنگ اقتصادی نیاز به افرادی با روحیه جهادی و انقلابی داریم، تصریح‌کرد: به‌رغم کسب موفقیت‌ها در عرصه‌های مختلف متاسفانه رانت و باندبازی در واردات و صادرات قوی شده است.

آیت الله فلاحتی به توزیع گوشت از طریق ثبت نام در سامانه اینترنتی اشاره کرد و این اقدام را تحقیرآمیز برشمرد.

وی با اشاره به ادعای ترامپ مبنی بر اداره آمریکا، بیان‌کرد: اگر قرار است ترامپ اینگونه آمریکا را اداره کند، رزمندگان بسیجی ما با توجه به تجربه دوران دفاع مقدس بهتر می توانند این کشور را اداره کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر نگاه به شرق اشاره‌کرد و یادآورشد: در ۴سال نخست دولت توجه‌ها معطوف به برجام بود و اکنون مشاهده می کنیم برجام ره آوردی برای مردم ایران نداشته است.

در جنگ اقتصادی افراد با روحیه جهادی و انقلابی باید استفاده شوند

دادستان کل کشور نیز در دیدار مذکور به گرانی موجود در جامعه اشاره کرد و گفت: مقابله با گرانی‌ها از وظایف دولت است اما مشاهده می‌شود عده‌ای فرصت طلب میان‌داری را به عهده گرفتند.

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری برکمک به دولت در راستای منافع مردم تاکیدکرد و افزود: ورود قوه قضاییه در مقابله با گرانی‌ها تا حدودی تاثیرگذار بوده اما مسئولیت اصلی به عهده دولت است.

وی با بیان اینکه بخش عمده مقابله با گران‌فروشی به عهده تعزیرات حکومتی است، تصریح‌کرد: بخش اندکی از گران فروشی که جرم تلقی می شود به عهده دستگاه قضا است اما به دلیل کمبود امکانات تعزیرات حکومتی به این نهاد کمک می کنیم.

دادستان کل کشور، مقابله با گرانی را نیازمند اراده قوی دانست و بیان کرد: عوامل نفوذی در لایه‌های مختلف مانع از مقابله با گرانی در جامعه می شوند دشمن برای ایجاد گرانی در جامعه حساب شده کار می کند، برای ما محرز شده گرانی در جامعه ناشی از نفوذ است.

وی به جنگ اقتصادی دشمن با نظام اسلامی اشاره کرد و یادآورشد: در جنگ اقتصادی باید از نیروهای کارآمد شده و دولت باید تیم اقتصادی قوی تشکیل دهد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت ترمیم شده است، ادامه داد: در جنگ نظامی کسانی فرماندهی را بر عهده دارند که مرد نبرد و مبارزه هستند در جنگ اقتصادی نیز باید افرادی با روحیه جهادی و انقلابی به کار گرفته شوند.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها