در برنام مدیا مطرح شد؛

توضیح هانیه توسلی درباره پست جنجالی‌اش در فضای مجازی/ وقتی که خانم بازیگر با تنهایی و غم یک کاراکتر منفی هم‌ذات پنداری می‌کند

بازیگر سینما درباره علت کمرنگ شدن حضورش در فضای مجازی گفت: حس کردم افرادی که در اینستاگرام حضور دارند، علاقه چندانی به کتاب ندارند.

توضیح هانیه توسلی درباره پست جنجالی‌اش در فضای مجازی/ وقتی که خانم بازیگر با تنهایی و غم یک کاراکتر منفی هم‌ذات پنداری می‌کند

به گزارش خبر فوری ، هانیه توسلی بازیگر فیلم ایده اصلی، شب گذشته مهمان برنامه مدیا بود. او درباره نقش‌هایی که در سینما بازی می‌کند گفت: شب‌های روشن را بیشتر از سایر کارهایم دوست داشتم، ولی هنوز هم حس می‌کنم نقشی که بتوانم در آن تمام توانایی‌هایم را نشان دهم بازی نکرده‌ام.

او درباره علت پست جنجالی‌اش پس از مرگ گربه‌اش گفت: از کودکی با گربه‌ها بزرگ شده‌ام. حتی مادربزرگم نیز به گربه‌ها علاقه زیادی داشت. ولی فکر می‌کنم بهتر بود آن پست را نمی‌گذاشتم.

وی ادامه داد: ‌حس کردم همانطور که در شبکه‌های می‌توانم از موسیقی و فیلم مورد علاقه‌ام سخن بگویم، احساسات دیگرم را نیز می‌توانم به اشتراک بگذارم.

او درباره ویژگی نقشش در ایده اصلی توضیح داد: وقتی کاراکتری که ایفاگر نقشش بودم را که بر پرده سینما دیدم به شدت دلم برایش سوخت؛ درست است که او کلاهبردار بود و غم و تنهایی عمیقی را در ابعاد پنهان شخصیتش احساس کردم.



18

حجم ویدیو: 32.69M | مدت زمان ویدیو: 00:09:25 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها