فردوسی‌پور برای دیدن کدام فیلم بی‌خیال تماشای فوتبال شد؟

عادل فردوسی‌پور مجری سرشناس برنامه ۹۰ مهمان ویژه فیلم سینمایی سرخپوست بود و برای دومین بار در روز چهارشنبه به پردیس سینمایی ملت آمد.

فردوسی‌پور برای دیدن کدام فیلم بی‌خیال تماشای فوتبال شد؟

عادل فردوسی‌پور در پایان این فیلم سینمایی درباره سرخپوست گفت: «خوب بود.دوست داشتم ولی راستش متری شش و نیم را که قبلش دیده بودم بیشتر دوست داشتم . سرخپوست اتفاقا فیلم خوبی بود اما متری شش و نیم تعلیق های بیشتری داشت و من بیشتر پسندیدم.»

او ادامه داد: «البته من امسال ۵ فیلم دیدم. غیر از این فیلم ها تختی و آشفتگی و مسخره باز را هم دیدم ولی راستش را اگر بخواهید فکر کنم باز هم از همه فیلم هایی که دیدم متری شش و نیم را بیشتر دوست داشتم.»

عادل تقریبا هر سال پای ثابت تماشای فیلم‌های جشنواره است و معمولا خیلی از فیلم ها را می بیند. او درباره اینکه آیا باز هم در برنامه‌اش فیلم دیگری برای تماشا هست گفت: «باید برنامه را ببینم. فکر می کنم باز هم باشد فیلم‌هایی که می‌خواهم ببینم.»

او درباره علاقه به فیلم، ترجمه کتاب، اجرای تلویزیونی و تحلیل فوتبال گفت: «آره فکر کنم موجود خاصی هستم ملغمه ای از همه این چیزها! همه را دوست دارم.»

عادل که اینجا فقط برای سینما آمده بود، خیلی عجله داشت که زودتر برگردد خانه چون انتهای فیلم با بازی ال‌کلاسیکو همزمان شده بود. فوتبال، ورزشی که عادل اصلا اهل از دست دادنش نیست و البته امروز در یکی از معدود موارد روزگارش، بازی‌های لیگ را ندیده بود تا متری شش و نیم را ببیند.

مصاحبه فردوسی پور با کارلوس کی‌روش این روزها حسابی در شبکه‌های اجتماعی واکنش به همراه داشته است. راستی او از این مصاحبه و بازتاب‌هایش راضی است؟ این از آن سئوال‌هایی نیست که فردوسی‌پور جوابش را بدهد! پس می‌گوید: «الکلاسیکو شروع شد، من بروم و شب بخیر»

او اینها را گفت و با خنده رفت به سمت در خروج!

سرخپوست مهمانان زیادی در سالن نمایش داشت که از سرشناس‌ترین‌هایشان عباس آخوندی وزیر پیشین مسکن و شهرسازی و محمود صادقی نماینده مردم مجلس و البته علی فروغی مدیر شبکه سوم سیما در یک سالن بودند.

منبع: خبر آنلاین

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها