محموله چوب جنگلی قاچاق در اردبیل کشف و ضبط شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل محموله چوب جنگلی قاچاق در اردبیل کشف و ضبط شد.

محموله چوب جنگلی قاچاق در اردبیل کشف و ضبط شد

شهامت هدایت صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل دو دستگاه خودرو وانت نیسان حامل 158 اصله چوب‌آلات قاچاق جنگلی توقیف و محموله قاچاق کشف و ضبط شد.

وی گفت: این تعداد چوب آلات قاچاق جنگلی توسط افراد سودجو و فرصت‌طللب که توسط دو دستگاه وانت نیسان دستگاه در جاده اردبیل سرچم حمل می‌شد با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان توقیف و محموله چاقاق ضبط شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه در این رابطه دو متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی استان معرفی شده‌اند، افزود: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق استان فعالیت داشته و با متخلفان برخورد جدی خواهند داشت.

هدایت بیان کرد: از مردم و دوستداران طبیعت انتظار می‌رود در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان 1504 مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان که به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارشات مردمی بوده اطلاع دهند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل تصریح کرد:‌حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی بوده که انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع‌رسانی کنند تا بتوانیم از تخریب منابع طبیعی جلوگیری کنیم.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها