روایت کیهان از دیدار علی نژاد با وزير خارجه آمريكا

روایت کیهان از دیدار علی نژاد با وزير خارجه آمريكا

روایت روزنامه کیهان از این دیدار را در ادامه بخوانید.

بازيچه اي كه تا ديروز دنبال پروژه كشف حجاب بود در اقدامي جديد با وزير خارجه كشوري ديدار كرده كه تحريمهاي ظالمانه اي عليه ملت ايران وضع كرده است.

«معصومه علينژاد قمي» ملقب به مسيح علينژاد خبرنگاري را از روزنامه اصلاح طلب همبستگي آغاز كرد و بعد از آن خبرنگار پارلماني خبرگزاري «ايلنا» و سپس، همكار روزنامه هاي شرق، بهار، هم ميهن و اعتماد ملي شد و پس از خروج از كشور، در خدمت حجاب ستيزي ناتوي فرهنگي، اقدام به ترويج كشف حجاب كرد.وي سال هاست كه با فعاليت هاي به اصطلاح خبري خود دكاني را داير كرده و براي جور كردن جنس هاي اين بازار مكاره از انتشار اخبار دروغ و يا وارونه جلوه دادن حقيقت هم ابايي ندارد.

علينژاد روز گذشته با «مايك پمپئو» وزير خارجه آمريكا ديدار كرد و نشان داد ميان مدعيان دروغين اصلاح طلبي، سلطنت طلبان عامل 54 سال كودتا و اختناق در ايران، و ترتيب دهنده كودتاي 28 مرداد هيچ فاصله اي نيست. در اين رابطه معاون سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا در بيانيه اي اعلام كرده كه مايك پمپئو، وزير امور خارجه ايالات متحده روز دوشنبه 15 بهمن با علينژاد، ديدار و از او تشكر كرده است!

علينژاد اما با ماجراي دختران خيابان انقلاب و ايجاد هياهوي كاذب در مورد «حجاب» توانست جايگاه متزلزل خود در نزد سياست گذاران غربي را مستحكم كرده و خود را به عنوان صداي آزادي زنان ايراني جا بزند تا از اين طريق لقمه ناني براي خود دست و پا كند. در طي اين سال ها علينژاد همواره ادعاي مستقل بودن داشته اما محتواي گزارش هاي او و سمت و سويي كه وي در اين رپرتاژها دارد بخوبي نشان مي دهد كه منبع مالي وي كدام كشورها و گروهها هستند. نگاهي كوتاه به زندگي علينژاد اين مسئله را روشن تر مي كند.

علينژاد زماني كه در انگليس زندگي مي كرد براي مصاحبه با «باراك اوباما» رئيس جمهور سابق ايالات متحده ويزاي آمريكا گرفت اما با وجود سفر به واشنگتن هيچگاه موفق به ديدار و گفت وگو با اوباما نشد.اما دولت جديد آمريكا به رياست «دونالد ترامپ» از همان آغاز كار دشمني خود با ايران را علني كرد. علينژاد به دليل آنكه اقدام به انتشار اخبار دروغ و دستكاري شده نموده جايگاهي در ميان مخاطبين ايراني ندارد اما از آنجا كه آمريكا در شرايط فعلي چهره مقبولي را كه بتواند با فريفتن وي مردم ايران را با خود همسو كند در اختيار ندارد به ناچار به سراغ گزينه هاي معلوم الحال و دست چند مي رود!

منبع: کیهان

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • فهيمه
    0

    علينژاد در يك كلام بازيچه

  • انصاف
    0

    خانم علينژاد اون شکم کاردخوردت مگه چقدرجاداره که برای پرکردنش وبرای اینکه به آرزوهای حقیرت دراینکه خانه وماشین و....بخری داری خانوادت وپدرومادروهمشهریهاوهموطنانت رومیفروشی درکنارپمپئو کسی که دردشمنی وتنفر ازایران وایرانی شهره عام وخاص هست عکس میندازی ودرخواست زدن کشورتومیکنی خانم علینژاد یقین داشته باش درآینده تاریخ این کارهای زشت وزننده وکمدی که داری انجامیدی ثبت میشه وآیندگان وقتی بدنبال مصداقی ازخیانت و وطنفروشی تو وامثالت رو یاد خواهندکرد واقعا این مقدارکینه واین دریای عقدهایی که ازپدرومادروزندگیت در کودکی بیمارت کرده عجیب هست وبایدبعنوان نمونه یی ازروان پریشی بروی این فردمطالعه کرد فقط دفعه بعدکه خواستی حرفی بزنی قبلش قرصاتوبخور وبخانواده‌ ومادرمومنت هم بابت چنین ..... بایدتسلیت گفت

  • ایوب
    0

    شماکه باپول این ملت علیه 70درصد این ملت مینویسین هرکی به هرکیه .چه کنیم واقعیت تلخه.شما که ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها