خلعتبری در گفت و گو با مدیا:

بنایی برای ایجاد تغییرات در "جمشیدیه " نداریم/ کارگردانی همسرم بر پذیرش تهیه کنندگی فیلم بی تاثیر نبود

تهیه کننده فیلم جمشیدیه گفت: عجالتا بنایی برای تغییر در فیلم جمشیدیه نداریم.

بنایی برای ایجاد تغییرات در "جمشیدیه " نداریم/ کارگردانی همسرم بر پذیرش تهیه کنندگی فیلم بی تاثیر نبود

فردین خلعتبری موسیقدان کشورمان و تهیه کننده فیلم جمشیدیه در گفت و گو با برنامه مدیا در حاشیه جشنواره فیلم فجر، درباره حضور خود در حوزه تهیه کنندگی اظهار کرد: وقتی از هنرمندان درباره اینکه کدام هنر بهتر و فاخرتر است سوال می شود بسیاری از هنرمندان موسیقی را در انتهای کار خود قرار می دهند ولی از نظر من موسیقی به مانند سایر هنرهاست.

وی افزود: هرکسی در هر هنری دیگری فعالیت می کند قطعا نسبت به سایر هنرها نیز اشراف دارد و هم دوست دارد در سایر هنرها نیز یک سرکی بکشد که این روند در هنر سینما به خوبی مشخص است و در بقیه هنرها نیز وجود دارد.

تهیه کننده فیلم جمشیدیه تصریح کرد: به نظر من مردم یک طراح صحنه و‌ یا یک موسیقدان سینما را کمتر از یک کارگردان دوست ندارند و به مرور با توجه به رویکرد کاری که دارد با سایر عرصه های هنر نیز آشنا می شود.

وی خاطرنشان کرد: از نظر من سلول های سینما در روان و روح مخاطب زنده می ماند از این قطعا اگر این رویه حفظ شود فیلم ها در خاطر و‌ یاد مخاطب باقی می ماند.

خلعتبری درباره تاثیر حضور همسرش در مسند کارگردانی فیلم جمشیدیه بر پذیرش تهیه کنندگی این فیلم گفت: قطعا بی تاثیر نبود و شکل خوشایندش این بود که همفکری و تضاد در جریان ساخت فیلم پیش برنده کار بود و الان هم که فیلم تمام شده ما هنوز درباره انفاقات فیلم حرف می زنیم.

وی درباره اینکه آیا امکان ایجاد تغییرات در فیلم جمشیدیه به مانند فیلم کیومرث پوراحمد وجود دارد تاکید کرد: عجالتا درباره این فیلم هیچ بنایی برای تغییرات وجود ندارد اما از نظر من اقدام آقای پوراحمد بسیار شجاعانه بود.

مشروح این گفت و گو را در ویدیو زیر ببنید:

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها