فابینیو: به دنبال تاکتیکی متفاوت هستیم

هافبک برزیلی لیورپول که به تازگی راهی این تیم شده است معتقد است باید شرایط را تغییر دهند.

فابینیو: به دنبال تاکتیکی متفاوت هستیم

پس از اینکه لیورپول در دو هفته اخیر نتوانسته پیروزی کسب کند و فاصله امتیازیش با رقیب خود به سه امتیاز کاهش پیدا کرده، فابینیو عنوان کرد نیاز به تاکتیکی متفاوت برای شکست دادن رقبای خود دارند.

این برزیلی در مصاحبه با ای اس پی ان گفت: ما به خود اعتماد و اطمینان داریم. ماه دسامبر عالی بود و از آن لذت بردیم اما اکنون کمی دچار مشکل شدیم.

وی ادامه داد: توضیح دادن دلیل این مشکل کمی سخت است. من فکر می کنم تیم های که برابر ما قرار می گیرند در انتهای یه سوم زمین خود مستقر می شوند. ما نیاز به تغییرات کوچکی داریم که شاید تاکنون انجام نمی دادیم، پیدا کردن فضای خالی در برابر چنین سیستم های بازی بسیار سخت و دشوار است.

این هافبک برزیلی همچنین افزود: معمولا ما از میانه از به عمق حرکت می کنیم و برابر تیم هایی که قدرت فیزیکی و دفاعی بالایی دارند دچار مشکل می شویم. باید به دنبال راه حل باشیم.

پس از دیدار شب گذشته یاران کلوپ باید در برابر بورنثموث، بایرن مونیخ، منچستر یونایتد، واتفورد و اورتون قرار بگیرند. فابینیو در این خصوص گفت: ما ما خواهیم روز به روز بازی های با کیفیت تری را ارائه دهیم. از قابلیت های خود با خبر هستیم و می دانیم که چه کارهایی را می توانیم انجام دهیم.

او همچنین در پایان گفت: شخصا هیچ نگرانی ای ندارم. اما می دانیم بازی بعدی را باید بسیار بهتر به پایان برسانیم. شکست دادن بورنثموث برای حفظ فاصله امتیازی بسیار مهم است و در حال حاضر مهم ترین نکته برای ما بازی برابر این تیم در آنفیلد است. بازیکنان ما از مصدومیت ها باز خواهند گشت و قطعا گزینه های بیشتری برای بازی برابر رقبای بعدیمان خواهیم داشت.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها