شهبازی در گفت و گو‌ با مدیا:

سطح فرهنگ‌ عمومی مردم کاهش پیدا کرده/ جوانان فیلم های من متعلق به دهه ۶۰ هستند

کارگردان فیلم سینمایی طلا گفت: سعی میکنم با ساختن فیلم در جهت ارتقای فرهنگ عمومی گام بردارم.

سطح فرهنگ‌ عمومی مردم کاهش پیدا کرده/ جوانان فیلم های من متعلق به دهه ۶۰ هستند

پرویز شهبازی کارگردان فیلم سینمایی طلا در گفت و گو با برنامه مدیا در حاشیه جشنواره فیلم فجر در پاسخ به سوال مجری برنامه پیرامون اینکه چرا همیشه دغدغه جوانان در فیلم های شما مورد توجه است اظهار کرد: من به این موضوع و مسائل جوانان توجه دارم ولی اینکه بگم شب و‌ روز به خاطر آنها نمی خوابم صحت ندارد.

وی افزود: متریال داستانی من به سمت جوانان است از این رو اینکه برخی فکر می کنند من فقط دغدغه جوانان را دارم که این درست نیست.

کارگردان فیلم سینمایی طلا تصریح کرد: جوانانی که من در فیلم هایم به آنها توجه دارم بیشترشان متعلق به دهه شصت هستند و در حال گذر از دوران جوانی هستند.

شهبازی با ابراز نگرانی نسبت به سلیقه مردم‌ خاطرنشان کرد: با آمدن صفحه ها و بسترهایی که در فضای مجازی ایجاد شد ما صدای مردم را که فرهنگ عمومی است شنیدیم که این صدا بسیار سطح پایینی دارد و‌ این موضوع برای من تاسف بار بود.

وی تاکید کرد: من نگران فرهنگ عمومی کشور هستم و به نظر سطح این فرهنگ پایین است.

کارگردان فیلم سینمایی طلا گفت: من فکر می کنم اگر از مردم بپرسند موره هنرهای معاصر را به سفره خانه تبدیل کنیم این موضوع رای می آورد و مورد موافقت آنها قرار می گیرد.

شهبازی تصریح کرد: من تعجب می کنم که در یک فستیوال فیلم به فیلم های هنری و‌آلترناتیو حمله می شود و این موضوع جای تعجب دارد.

وی اظهار کرد: من با فضای مجازی مخالف نیستم ولی متاسفانه برخی رویکردها از سوی این بستر قابل قبول نیست.

کارگردان فیلم سینمایی طلا با انتقاد از کسانی که از اکران برخی فیلم ها ابراز نارضایتی کردند گفت: این فیلم ها را در فستیوال جشنواره ارائه ندهیم چه کنیم از این رو به نظر من منتقدین و اصحاب رسانه باید به بالابردن فرهنگ‌ عمومی در کشور کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: من سعی میکنم با فیلم ساختن سطح سواد و فرهنگ عمومی را بالا ببرم.

مشروح این گفت و گو را در ادامه ببنید.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها