انتقاد حجت‌الاسلام حسینی در برنامه سمت خدا به تیپ و حجاب بازیگران در جشنواره فجر


16 بهمن 1397 - 17:21
5c5994c4af61e_2019-02-05_17-21
انتقاد حجت‌الاسلام حسینی در برنامه سمت خدا به تیپ و حجاب بازیگران در جشنواره فيلم فجر: من یک سال درباره حجاب صحبت می‌کنم؛ یک جشنواره فجر انقلاب، همه بحث‌های ما را از بین می‌برد.

او گفت: دین به کنار، از این مردم خجالت نمی‌کشید با این تیپ و قیافه‌ها جلوی‌شان رژه می‌روید؟

انتقاد حجت‌الاسلام حسینی در برنامه سمت خدا به تیپ و حجاب بازیگران در جشنواره فيلم فجر: من یک سال درباره حجاب صحبت می‌کنم؛ یک جشنواره فجر انقلاب، همه بحث‌های ما را از بین می‌برد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

16 بهمن 1397 - 17:21

او گفت: دین به کنار، از این مردم خجالت نمی‌کشید با این تیپ و قیافه‌ها جلوی‌شان رژه می‌روید؟

منبع: خبر فوری

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


1981

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
هدا 0 1 پاسخ 1397/11/18 -18:20

نداشتن گوشت و مرغ تو خونه ها مقصر مسئولینن یا هنرمندا؟! همیشه برای ماست مالی کردن مشکلات این مملکت باید تقصیرها ب گردن تار مو و لباس و...تازه همه جای دنیا هنرمندا تیپشون متفاوت از بقیه س

علی 2 1 پاسخ 1397/11/17 -20:14

کشور اسلامی ماشهید دادیم یک عده هستنند که سعی دارنند کشور مانند سابق مانند زمان پهلوی کنند اما کور خوانند هرکس بگه ازاد هستیم اشتباه کفته

- على 2 1 پاسخ 1397/11/17 -20:09

از بدحجابي اين بازيگرها متنفرم چرا صدا وسیما این قیافه ها پخش می کند وهمه را به بد حجابی تشویق می کنند متاسفم

کاربر ناشناس 2 0 پاسخ 1397/11/16 -23:01

مشکل اینجاست که هنری که اینها با این سر و وضع نمایشگر آن هستند هیچ قرابتی با دین ندارد. سیاستهای فرهنگی شفاف و دارای جهت معلوم نیست و معمولأ کسانی که متصدی اصلی امور هستند آدمهای نان به روز خور هستند.

سانسور نکنید 1 3 پاسخ 1397/11/16 -21:53

هرکی اعتقاد خودش به کسی چه؟!!!

ف م 1397/11/21 -11:18

تو یه جامعه زندگی می کنیم اگه به گند کشیده شد همه تو این باتلاق گیر می کنیم

شبنم 3 1 پاسخ 1397/11/16 -20:36

نفروسطی رونگاه کنیدبنده خداگفته شایدتوجشنواره نیازبه کارگرساختمانی داشته باشند برای همین این شلوارروپوشیده .

کاربر ناشناس 2 1 پاسخ 1397/11/16 -20:24

حق با شماست کو گوش شنوا امید واریم این نهی از منکرات تاثیر بگذارد

کاربر ناشناس 1397/11/18 -12:21

مقصر مسعولین هستند که اینا را با این وضع راه میدن تو جشنواده

مژگان 4 2 پاسخ 1397/11/16 -18:30

راست میگه ایناچیه می پوشند من والاخجالت میکشم ،من این چنین چیزی بپوشم ازخونه بیرون نمیام.

رضا محمدي 2 2 پاسخ 1397/11/16 -18:11

آي گفتي حاجي ...اينا هنرمند نيستن ..مانكنن.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
;