ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای شهرستان تهران در ۱۶ فرمانداری و ۳۳ بخشداری

ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای شهرستان تهران در ۱۶ فرمانداری و ۳۳ بخشداری

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم مستقر در فرمانداری تهران، شهاب‌الدین چاوشی رئیس ستاد انتخابات استان تهران در حاشیه بازدید از فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران، با اشاره به روند کار ثبت‌نام در روز اول انتخابات شوراها، اظهار داشت: روند کار ثبت‌نام در سطح شهرستان تهران مناسب بوده و تاکنون حدود 150 نفر ثبت‌نام کردند.

وی ادامه داد: امیدواریم در آستانه سالی که به نام مقدس حضرت زهرا (س) مزین شده، هموطنان ما انتخابات باشکوهی در سال 96 را به نمایش بگذارند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در حال حاضر در 16 فرمانداری در سطح استان و 33 بخشداری عملیات اجرایی ثبت‌نام آغاز شده و امیدواریم تا پایان وقت اداری یکشنبه ششم فروردین سال 96 مرحله ثبت‌نام به پایان برسد، پس از آن هیئت‌های اجرایی کار بررسی صلاحیت‌ها را آغاز می‌کنند.

چاوشی با بیان اینکه در مجموع استان تهران، 19 شهر دارای کرسی‌های 7 تا 9 نفره واجد شرایط برای برگزاری انتخابات الکترونیکی است، تصریح کرد: امیدواریم برگزاری الکترونیکی انتخابات تجربه موفقی را به یادگار بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: در 42 شهر در حوزه تهران شوراها تشکیل می‌شود و 32 نقطه عشایری که صندوق‌های رای برای آنها پیش‌بینی شده، حدود 6 هزار و 200 شعبه اخذ رای در استان تهران پیش‌بینی شده که بخش اعظم آنها مربوط به شهرستان‌های تهران، ری و شمیرانات است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: 503 شورای روستا در سطح استان تهران وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها