اعتراف آگوئرو به استفاده از دستش برای گلزنی مقابل آرسنال

ستاره آرژانتینی آبی‌پوشان شهر منچستر اعتراف کرد که یکی از گل‌های خود در بازی مقابل توپچی‌ها را با کمک گرفتن از دستش به ثمر رسانده است.

اعتراف آگوئرو به استفاده از دستش برای گلزنی مقابل آرسنال

سرخیو آگوئرو اعتراف کرد که در صحنه به ثمر رساندن سومین گل خود و تیمش در بازی شب گذشته (یکشنبه) مقابل آرسنال در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، از دستش کمک گرفته است.

مهاجم آرژانتینی آبی‌پوشان شهر منچستر که در این بازی هت‌تریک کرد در جریان بازی اعتقاد داشت که گلش سالم بوده است اما او در پایان بازی با دیدن صحنه آهسته گل سومش اعتراف کرد که داور می‌توانست گل او را مردود اعلام کند.

آگوئرو در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورتس انگلیس گفت: من اول فکر می‌کردم که توپ را با سینه‌ام کنترل کرده‌ام اما الان که صحنه آهسته را می‌بینم، باید بگویم که بله هند شده بود. بردن این بازی برای ما خیلی مهم بود. در بازی قبلی‌مان من گل زدم اما ما باختیم. من خیلی خوشحالم که این بار برنده شدیم. حالا که دیده‌ام، باید بگویم که شاید خطای هند بود.
هم‌تیمی برزیلی آگوئرو، فرناندینیو اما به شیوه‌ای دیگر به این اتفاق واکنش نشان داد و معتقد بود که بحث کردن درباره این گل دیگر فایده‌ای ندارد. او گفت: داور تشخیص داده که هند نیست و گل را قبول کرد. پس دیگر اهمیتی ندارد.

سیتی با پیروزی خانگی مقال آرسنال موقتاً به فاصله دو امتیازی لیورپول صدرنشین رسید، لیورپولی که امشب میهمان وستهام است.

منبع: تسنیم

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها