در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد؛

عضو کمیسیون انرژی مجلس: افزایش قیمت بنزین در سال 98 منتفی است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به رد سهیمه‎بندی بنزین در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی بعید به نظر می‎رسد که دولت و مجلس تصمیمی را برای افزایش قیمت حامل‎های انرژی داشته باشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس: افزایش قیمت بنزین در سال 98 منتفی است

عبدالحمید خدری عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اینکه باتوجه به مخالفت کمیسیون تلفیق با سهمیه‎بندی بنزین آیا تصمیمی جدیدی در این باره اتخاذ می‎شود یا خیر اظهار کرد: بحث سهمیه‎بندی باتوجه به رویکردهایی که در دستور کار نمایندگان مجلس بود از دستور کار خارج شد و به روند دیگری در حال جریان است.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور احتمالا رویه فعلی درباره قیمت سوخت در سال آینده مدنظر قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای خاطرنشان کرد: درباره بحث افزایش قیمت نیز باید صراحتا گفت که این موضوع منتفی است و از سوی نمایندگان نیز این موضوع رد شده است.

خدری با اشاره به اینکه ظاهرا باتوجه به تصمیم دولت و مجلس بحث افزایش قیمت بنزین در سال 98 منتفی است، تاکید کرد: موضوع سهمیه‎بندی و اختصاص بنزین به هر خانوار ایرانی برحسب تعداد نیز از سوی نمایندگان در کمیسیون تلفیق رد شده است و باید منتظر باشیم تا ببینیم رویکردهای جدید از سوی نمایندگان یا دولت اتخاذ خواهد شد یا خیر.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    مسئولیتی که در ایفای آن مجلس شورا ناکام بوده است --- دلسوزان وفادار مردم در مجلس شورا باید ساز وکارهای قانونی شفافی را در زمینه ی گرانی کالاها و خدمات دولتی تدوین و تصویب کنند که اگر مجلس از گران شدن هر نوع کالا و خدمات دولتی با قانون جلو گیری کرد مدیریتهای دولتی نتوانند بعلت بی کفایتی در کشف و ایجاد راه حلهای اقتصادی مثبت مردمی با گران کردن کالاها و خدمات دیگر خود کسری خود را در تضاد با نیازهای مردم جبران کنند و حرکت ارقام تورمی را بجای مهار به بالا سوق دهند و سبب افزایش درد و رنج ده ها میلیون از مردم کم در آمد شوند.

  • داودی
    0

    دروغ میگوئید مردم دیگر فریب ترفندهای شما را نمیخورند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها