کارپایه سامانه استخدام و اشتغال هوشمند:

اولین و بزرگترین سامانه اشتغال رایگان در کشور آغاز به کار کرد

اولین و بزرگترین سامانه اشتغال رایگان کشور با استفاده از وب سایت خود به آدرس karpaye.ir, karpaye.com و اپلیکیشن ای او اس و اندروید توانسته در حدود 6000 عنوان شغلی را پوشش دهد.

اولین و بزرگترین سامانه اشتغال رایگان در کشور آغاز به کار کرد

به گزارش خبر فوری ، اولین و بزرگترین سامانه اشتغال رایگان کشور با استفاده از وب سایت خود به آدرس karpaye.ir, karpaye.com و اپلیکیشن ای او اس و اندروید توانسته در حدود 6000 عنوان شغلی را پوشش دهد. سامانه ی کارپایه | KarPaye با واسط کاربری آسان این امکان را برای مراجعه کنندگان ایجاد می کند تا در کمتر از 1 دقیقه در آن ثبت نام کنند و به صورت آنلاین از خدمات ارائه شده استفاده کنند.

کارپایه/ karpaye در تبلیغات سطح شهر مثل مترو به وفور دیده می شود و توانسته با حضور در بخش های مختلف کاربردهای خود را به افراد متقاضی و کاربران هدف معرفی کند. پس از گزارشی که در خبرهای سراسری صدا و سیما از مجموعه کارپایه تهیه شد، این سامانه به خوبی توانست کارکردهای متفاوتی را برای افراد با شرایط گوناگون اعمال کند.

بدین ترتیب کارجویان، کارفرمایان، استادکاران و حتی افراد بیکار می توانند پس از مراجعه به کارپایه | KarPaye با احتمال بیشتری به دنبال رفع مشکل خود باشند. حضور 100 هزار کاربر در این سامانه ی هوشمند موجب شده تا شبکه ی گسترده ای از افراد با مهارت های گوناگون در اقصی نقاط کشور ایجاد شود. این شبکه ی پهناور موجب شده تا چنانچه فردی در زمان خاصی از روز به استادکار یا تخصصی نیاز پیدا کرد بتواند با جستجو در این سامانه در کمترین زمان به هدف خود برسد. کارپایه را از این جهت می توان به عنوان موتور جستجوی رایگان کار بدون نیاز به آگهی استخدام دانست که قادر است خدماتی درخصوص اشتغال، استخدام و کسب و کار را به افراد با نیازهای مختلف ارائه کند.

محمدامین صمدی بنیانگذار کارپایه ادامه داد: یکی از خدمات متفاوت کارپایه ثبت مهارت های کاربران به طور همزمان است تا موفقیت های بیشتر و بهتر شغلی را نصیب آنها کند. چنانچه دارای تخصص کافی نیستید می توانید به عنوان یاور در کارپایه | KarPaye فعالیت کنید. یاور امکانی است که برای تمامی افراد فرصت های شغلی مورد نیاز و بسته به شرایطشان پیدا می کند. در این بخش می توانید زمان هایی از روز را که فرصت کار کردن دارید درج کنید تا در صورت نیاز به خدمات خاصی نظیر خریدهای خانه مشغول به کار شوید.


کارپایه | KarPaye با مطالعه ی دقیق و نیازسنجی درست توانسته به افراد مختلف از سطوح گوناگون خدماتی در خصوص کار، اشتغال و استخدام ارائه کند.

karpaye.ir, karpaye.com: وبسایت

karpaye_official: صفحه اینستاگرام

Karpaye: تلگرام

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها