ریحانه پارسا در گفت و گو با مدیا :

نقش لیلا را می پرستم /من با کار اولم دیده شدم نیازی به خبر سازی نداشتم

ریحانه پارسا می گوید: من روزهای اخر به پروژه پدرمعرفی شدم و اینکه من بگویم از بین 250 نفر انتخاب شدم حرف من نیست واقعیت پروژه بود.

نقش لیلا را می پرستم /من با کار اولم دیده شدم نیازی به خبر سازی نداشتم

به گزارش خبرنگار فرهنگی سایت خبر فوری برنامه مدیا که در حاشیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با همکاری مجموعه خبر فوری و سرنا خبر با اجرای لاله صبوری تهیه شده است در این قسمت از برنامه با ریحانه پارسا بازگر نقش لیلا در سریال پدر به گفت و گو پرداخته است.

پارسا با بیان اینکه افتخار بزرگی برای من بود که سر یک ساعت مشخص حجم زیادی از افراد پاس سریال پدر نشسته بودند گفت: این اتفاق برای من مثل شنا کردن در اقیانوس ترسناک و البته جذاب بود .

وی با بیان اینکه دغدغه بازیگری را داشته است گفت : من روزهای اخر به پروژه پدرمعرفی شدم و اینکه من بگویم از بین 250 نفر انتخاب شدم حرف من نیست واقعیت پروژه بود.

پارسا در مورد حواشی به وجود آمده بعد از انتشار عکس های شخصی خود در فضای مجازی نیز گفت: من زمانی این عکس ها را گذاشتم که سریال پدر تمام شده بود و واقعا به دنبال حاشیه و سر و صدا نبودم و وقتی من با کار اولم دیده شدم نیازی به خبر سازی نداشتم.

بازیگر نقش لیلا در سریال پدر با بیان اینکه نقش خود در این سریال را می پرستد، گفت : اینگونه نبود که بخواهم از این نقش فرار کنم چراکه من خانواده مذهبی دارم .

گزارش کامل این گفت و گو را در ویدیوی زیر ببینید:

22

حجم ویدیو: 34.88M | مدت زمان ویدیو: 00:13:16 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها