ادامه لغو اکران فیلم های فجر/پخش فیلم «حمال طلا» شاید وقتی دیگر

در ادامه روند لغو پخش فیلم ها، اکران «حمال طلا» به کارگردانی تورج اصلانی به وقت دیگری موکول شد.

ادامه لغو اکران فیلم های فجر/پخش فیلم «حمال طلا» شاید وقتی دیگر

در ادامه نمایش آثار هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز که از ۱۲ بهمن ماه جاری آغاز شد، نوبت ساعت ۱۸ سالن نارنجی پردیس هنرشهر آفتاب روز یکشنبه لغو شد.

در این رابطه مدیر اجرایی جشنواره فیلم فجر در شیراز گفت: متاسفانه به علت نرسیدن فایل فیلم به ما ناچار شدیم به همه کسانی که بلیت این فیلم را تهیه کرده اند اعلام کنیم که نمایش آن در صورت رسیدن فایل در وقت دیگری انجام می گیرد.

این در حالیست که به گفته محسن خباز، مخاطبان می توانند در صورت تمایل هزینه بلیت فیلم یادشده را دریافت کنند یا فیلم دیگری انتخاب نمایند.

وی در خصوص برنامه های جنبی هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز اعلام کرد: در تلاش بودیم که شامگاه یکشنبه با حضور امین حیایی و سعید آقاخانی، بازیگران و دیگر عوامل فیلم «حمال طلا» نخستین فرش قرمز جشنواره را برگزار کنیم که متاسفانه با عدم آمادگی این هنرمندان برنامه یادشده لغو شد.

مدیر اجرایی جشنواره فیلم فجر شیراز در عین حال اعلام کرد: تلاش می کنیم در روزهای آینده نشست های نقد یا فرش قرمز فیلم با حضور عوامل دیگر آثار سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر برگزار شود.

وی از حضور عوامل فیلم «مسخره باز» به کارگردانی همایون غنی زاده در شیراز خبر داد و افزود: امیدواریم با مساعدت ستاد جشنواره و تمایل عوامل این فیلم شاهد گستردن فرش قرمز این فیلم در شیراز باشیم.

دوشنبه ۱۵ بهمن ماه جاری که چهارمین روز برپایی جشنواره فیلم فجر در شیراز است، تالار حافظ به نمایش فیلم های جان دار و زهرمار در ساعت های ۱۸ و ۲ می پردازد و قصرشیرین، روزهای نارنجی، مردی بدون سایه و سمفونی نهم در سانس های ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۱ سالن های نارنجی و آبی مجموعه هنرشهر آفتاب و شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار ساعت ۲۱ در سالن شماره یک پردیس گلستان به روی پرده خواهند رفت.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها