رهایی یک محکوم به مرگ پس از 9 سال زندان

یک محکوم به مرگ با تلاش دادستان عمومی و انقلاب و شورای حل اختلاف اندیمشک و با جلب رضایت اولیاء دم، پس از گذشت ۹ سال از چوبه دار رهایی یافت و به آغوش خانواده بازگشت.

رهایی یک محکوم به مرگ پس از 9 سال زندان

خداکرم رحیمی بهمنیاری رئیس دادگستری اندیمشک گفت: با جلب رضایت اولیاء دم، قاتل پس از گذشت ۹ سال از چوبه دار رهایی یافت و به آغوش خانواده بازگشت.

وی افزود: در جریان یک درگیری و ایراد ضرب و جرح با سلاح سرد در سال ۱۳۸۹ در این شهرستان جوانی به قتلمی‌رسد و پس از آن متهم به قتل با توجه به قرائن موجود به بزه خود اعتراف و بازداشت و در نهایت حکم قصاص وی صادر می‌شود.

رئیس دادگستری اندیمشک اضافه کرد: با پیگیری‌های دادستان عمومی و انقلاب، قاضی اجرای احکام، مسئول امور اداری و اعضاء شورای حل اختلاف اندیمشک و پس از ۱۱ ماه و طی چندین جلسه با خانواده مقتول و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، زحمات و تلاش این عزیزان نتیجه داد و اولیاء دم از حق قانونی و شرعی خود گذشتند و قاتل را مورد عفو و بخشش قرار دادند.

رحیمی بیان داشت: با آشنا کردن جوانان با فرهنگ غنی و پربار عفو و گذشت می‌توان از بروز بسیاری از ناهنجاری‌ها و درگیری‌ها در سطح جامعه جلوگیری کرد

منبع: میزان

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بی گناه
    0

    چرا باید یک دختر بی گناه همان زهرا نویدپور بخاطر یک نماینده بی لیاقت خودکشی کندتراخدا به دادمردم برسید که بی گناه کشته میشوند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها