جزئیات دستگیری ۳ مدیر‌ شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد

فرماندار اشتهارد با بیان اینکه دستگیری عضو شورا هیچ ارتباطی به شورای شهر اشتهارد ندارد و مرتبط با شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد است،گفت: یکی از این افراد مشترکا هم یکی از مدیران شرکت خدماتی و هم عضو شورای شهر بوده است.

جزئیات دستگیری ۳ مدیر‌ شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد

محمد کردی شامگاه شنبه در حاشیه مراسم دهه فجر در کرج جمع خبرنگاران در مورد دستگیری تعداد از مدیران شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد در هفته گذشته، اظهار داشت: در حوزه شهرک صنعتی اشتهارد یکسری درگیری‌های مالی در طی سنوات قبل وجود داشت که پرونده این موضوع به حوزه‌های امنیتی و قضایی ارسال شده بود که در حال رسیدگی بود.

رئیس شورای تامین شهرستان اشتهارد با اشاره به پیگیری‌های دستگاه امنیتی در این مورد افزود: در این رابطه سه نفر دستگیر شده اند که در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برند و پرونده در حال بررسی است و هیچ ارتباطی با شورای شهر اشتهارد ندارد و یکی از این افراد مشترکا هم یکی از مدیران شرکت خدماتی و هم عضو شورای شهر بوده که در رسانه‌ها دستگیری عضو شورا مطرح شده بود.

فرماندار اشتهارد با بیان اینکه با هر فسادی باید برخورد شود،بیان کرد: در این زمینه هیچ اهمالی را نمی‌پذیریم و در یک فرایند منطقی همکاری بسیار مناسبی وجود دارد.

کردی با بیان اینکه پرونده در مراحل ابتدایی است و باید اجازه داد که بازپرس ویژه پرونده با استدلال پرونده را مورد بررسی قرار دهد، عنوان کرد: ان شاءالله با یک عدالت قضایی که حتما در دستگاه قضایی وجود دارد در مورد این پرونده برخورد خواهد شد.

فرماندار اشتهارد با بیان اینکه از دستگاه قضایی و امنیتی سپاسگزارم که با دقت و با حوصله مشغول بررسی پرونده هستند،تصریح کرد: پرونده درباره شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد است و هیچ ارتباطی به شورای اسلامی شهر اشتهارد ندارد.

منبع: تسنیم

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها