در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد؛

محمود صادقی: منشاء ارسال پیامک‎های تهدیدآمیز به نمایندگان کانون‎های پولشویی هستند/ اطلاعات سپاه پیگیری کرده است

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی معتقد است : منشا ارسال پیامک‎های تهدیدآمیز به نمایندگان کانون‎ها و جریاناتی هستند که به پولشویی آلوده هستند.

محمود صادقی: منشاء ارسال پیامک‎های تهدیدآمیز به نمایندگان کانون‎های پولشویی هستند/ اطلاعات سپاه پیگیری کرده است

محمود صادقی عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره ارسال پیامک‎های تهدیدآمیز به نمایندگان مجلس و برخی از مسئولین کشورمان و اینکه آیا مجلس قصد ندارد در این راستا اقدامی را انجام دهد اظهار کرد: موضوع تهدید نمایندگان از طریق ارسال پیامک چندین بار مطرح شده است و پیگیری‎هایی نیز در این راستا صورت گرفته است.

وی افزود: جای خوشحالی این ماجرا باقی است که فعلا این تهدیدات در حد پیامک است و این افراد و اهرم‎های فشار به ابزارهای دیگری متوسل نشدند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات مجید انصاری از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون اینکه در راستای بررسی لایحه پالرمو در مجمع به قتل تهدید شده است تصریح کرد: واقعا این نوع رویکرد جای تاسف دارد و باید گفت اینگونه تهدیدات از جنس همان فشارها و تهدیداتی است که برای نمایندگان مطرح می‎شود.

صادقی درباره اینکه چه نهادی مسئولیت پیگیری و رسیدگی ارسال پیامک‎های تهدیدآمیز به نمایندگان و سایر مسئولین را برعهده دارد خاطرنشان کرد: قبلا صحبت‎های از پیگیری این ماجرا شده بود و حتی بعضی از دوستان اطلاعات سپاه نیز از بعضی نمایندگان درباره این پیامک‎ها و منابع آنها سوالاتی را پرسیده بودند و پیگیری‎هایی در این راستا صورت گرفته بود.

وی تاکید کرد: به نظر بنده پیامک‎های ارسال شده به نمایندگان به صورت‎های سازماندهی شده است و این پیام‎ها از طریق گروه‎های فشار انجام می‌شود.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: تلقی بنده این است که در ماجرای ارسال پیامک‎های تهدیدآمیز به نمایندگان منشا اصلی کانون‎هایی هستند که آلوده به پولشویی هستند.

صادقی درباره اینکه دستورلاریجانی برای پیگیری ماجرای ارسال پیامک‎های تهدیدآمیز به نمایندگان به کجا رسید گفت: از این ماجرا اطلاع دارم ولی نمی‎دانم که به کجا رسید.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها