سردار غیب پرور:استمرار انقلاب اسلامی در دروازه آمریکا و اروپا نیست

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه استمرار انقلاب اسلامی در دروازه آمریکا و اروپا نیست، گفت: اگر می‌بینیم آمریکایی ها عصبانی هستند برای این است که آبروی آنها در دنیا رفته است.

سردار غیب پرور:استمرار انقلاب اسلامی در دروازه آمریکا و اروپا نیست

سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در هشتمین کنگره سرداران و ۳۰۰ شهید محله افسریه تهران ، اظهار داشت: خدا را باید سپاس گفت که به شما مردم عزیز توفیق داده است در مجلس پر فیض شهدا حضور داشته باشید.

وی با بیان اینکه مراسم شهدا به امید خدا جزو ساعات عبادات ما خواهد بود، افزود: یاد و ذکر شهید ذکر خدااست.

سردار غیب پرور با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ادامه داد: قاطبه مسلمین جهان خاصه جمعیت شیعه ارادتی خاص به حضرت زهرا دارند و ایشان عصاره همه فضایل کائنات است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در بین همه ویژگی های این خانم بزرگوار، مقاومت و ایستادگی صدیقه طاهره در جبهه حق آن زمانی که امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب(ع) مظلوم واقع شد و با ظلم خانه نشین شد بیش از همه نمایان است.

وی در ادامه تصریح کرد: دوران بعد از ارتحال نبی مکرم(ص) دوران سختی بود و هر کسی پای علی(ع) ایستادگی نمی‌کرد و کانون های قدرت و ثروت چشم ها را کور کرده بود.

سردار غیب پرور با بیان اینکه امروز حضرت زهرا (س) بر قله افتخارات اسلام ایستاده است، عنوان کرد: رفتار ایشان مشق امروز ماست. ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد و پای این مقاومت و ایستادگی مردم عزیز مردانه عمل کرده اند. اگر در زمان امیرالمؤمنین(ع) این مردم حضور داشتند دلیلی نداشت این اتفاقات بیافتد و بعد از هزار و چهارصد سال قبر ایشان مخفی باشد.

وی با اشاره به سوال خبرنگاری در خصوص تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها؟ اظهار داشت: در رهبری دینی و الهی، نگاه دینی و مکتبی و مردمی بودن این تفاوت ها وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: افق دید امام خمینی(ره) بر فتح و ظفر انقلاب اسلامی دلالت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در هر جای این انقلاب این مردم بودند که پای آرمان هایشان ایستادگی کردند، بیان داشت: این انقلاب صاحب دارد و خون این شهیدان نمی‌گذارد این آرمان ها پایمال شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و خانواده آنها سرمایه های کشور هستند و خدا به آنها فخر می‌کند، ادامه داد: مردم ما مقاومت کردند و امروز هم رمز بقای انقلاب ایستادگی است.

سردار غیب پرور عنوان کرد: وای از زمانی که ما مسؤلین به این امانت به عنوان یک تحفه نگاه کنیم.

وی با بیان اینکه استمرار انقلاب اسلامی در دروازه آمریکا و اروپا نیست، گفت: همه عالم به مردم ایران با احترام نگاه می کنند. اگر می‌بینیم اینها عصبانی هستند برای این است که آبروی آنها در دنیا رفته و ما باید روی پای خودمان بایستیم.

سردار غیب پرور با اشاره به اینکه ما کشور قوی به لحاظ سرمایه های انسانی هستیم، خاطر نشان کرد: بزرگترین ثروت ما مردم خودمان هستند و این مردم استحقاق این تورم و گرانی را ندارند.

منبع: فارس

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها