مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز خبرداد؛

ساخت ۵ هزار واحد مسکونی برای خانواده معلولان/ ۱۶ هزار خانوار دارای حداقل ۲ معلول در کشور شناسایی شد

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز از تحویل بالغ بر پنج هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی به خانوار‌های دارای حداقل دو معلول در کشور خبر داد.

ساخت ۵ هزار واحد مسکونی برای خانواده معلولان/ ۱۶ هزار خانوار دارای حداقل ۲ معلول در کشور شناسایی شد

کیومرث سلگی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انجمن خیرین مسکن ساز در کشور ۹ سال پیش کار خود را آغاز کرده و امروزه در هر مرکز استان و ۱۲۰ شهرستان کشور نیز دارای شعبه است و یک هزار و ۵۰۰ نفر اعضای هیئت مدیره آن عمدتا از خیران و مدیران کشور هستند.

وی از آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی خیر ساز در کشور خبر داد و افزود: این میزان مسکن خیرساز به همت خیران و با کمک تسهیلات بانکی و آورده متقاضایان ساخته می‌شود که از این میزان واحد مسکونی در حال ساخت ۸۰ درصد تحویل متقاضیان شده است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز از انعقاد تفاهم نامه پنج جانبه ساخت مسکن خانوار‌های بدون منزل و با حداقل دو معلول خبر داد و ابراز داشت: ۱۶ هزار خانوار در کشور با چنین شرایطی شناسایی شدند که بالغ بر پنج هزار و ۱۵۰ واحد تحویل و پنج هزار واحد دیگر نیز در حال ساخت است.

وی از گردش مالی و کمک‌های بلاعوض ۵۰۰ میلیارد تومانی به انجمن خیرین مسکن ساز خبر داد و گفت: یکی از استان‌های فعال کشور استان اصفهان بوده که بالغ بر ۱۳ شعبه شهرستانی را در خود جای داده است، بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ واحد در این استان در حال ساخت بود که حدود یک هزار و ۷۰۰ واحد آن به اتمام رسیده است.

سلگی با بیان اینکه ساخت هزار واحد مسکونی خیرساز در کاشان عملیاتی شده است، افزود: از این هزار واحد ساخت ۷۰۰ واحد آن به اتمام رسیده و امروز عملیات اجرایی ۲۳۸ واحد از این یک هزار واحد در کاشان آغاز شده است و این مهم نشان دهنده ظرفیت بالای شهرستان کاشان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها