ستاره‌ها با تندیس جوایزشان چه می‌کنند؟

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید ستاره‌ها با تندیس هایشان چه می‌کنند یا آن‌ها را در کجای خانه شان نگه می‌دارند. در ادامه مطلب پاسخ‌های عجیب و غریب ستاره‌های مشهور را در این مورد برایتان آورده ایم، با ما همراه باشید.

ستاره‌ها با تندیس جوایزشان چه می‌کنند؟

دریافت جایزه از مراسم اسکار یا گلدن گلوب، آرزوی هر ستاره ای است. شوقی که ستاره ها از دریافت این تندیس دارند، وصف نشدنی است. اما آیا همان قدر که دریافت این جایزه برایشان اهمیت دارد، خود تندیس هم مهم می باشد؟ شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید ستاره ها با تندیس هایشان چه می کنند یا آنها را در کجای خانه شان نگه می دارند. در ادامه مطلب پاسخ های عجیب و غریب ستاره های مشهور را در این مورد برایتان آورده ایم، با ما همراه باشید.

ادل



در سال 2017، ادل به خاطر آلبوم «25» خود، جایزه گرمی را از آن خود کرد. اما این مردم و هوادارانش بودند که فکر می کردند این جایزه حق اوست، در حالی که خود او تصور دیگری داشت. او این جایزه را حق خود نمی دانست به طوری که گفت: «من نمی توانم این تندیس را قبول کنم، اگر چه از شما سپاسگزارم که من را لایق آن دانسته اید. در واقع هنرمند زندگی من، بیانسه است.» ادل پس از این حرف، جایزه خود را از وسط به دو نیم کرد تا شادی خود را با بیانسه قسمت کند. اگر چه بعدها در پشت صحنه آن دیدیم که شکسته شدن آن تندیس تنها یک تصادف بود و ادل پس از اجرای برنامه، آن را با یک تندیس سالم عوض کرد.

کیت وینسلت



خیلی از ستاره ها تنها به گرفتن جایزه اسکار فکر می کنند، پس از آن دیگر برایشان مهم نیست که آن را کجای خانه شان بگذارند. به عنوان مثال کیت وینسلت یکی از ستاره هایی است که تندیس اسکار خود را در سرویس بهداشتی اش نگه می دارد. البته او نیز برای این کار دلیلی دارد. به اعتقاد او، بهترین مکان برای این تندیس سرویس بهداشتی است، از این رو که میهمانان می توانند با خیال راحت آن را از نزدیک ببینند و بدون خجالت از صاحب آن، لمس اش کنند. البته او امیدوار است که آنها این کار را با دست های تمییزشان انجام دهند.

راسل کرو



راسل کرو در سال 2001، برای ایفای نقش در فیلم «گلادیاتور» برنده جایزه اسکار شد. اما آیا می دانید که او تندیس خود را در کجا نگه می دارد؟ شاید برایتان جالب باشد که بدانید راسل جایزه اسکار خود را در مرغدانی اش در استرالیا نگه می دارد. طبق مصاحبه ای که از او شده بود، خودش اعتراف کرد: «من تندیسم را در مرغدانی گذاشته ام زیرا اعتقاد دارد که با این شیوه تخم مرغ هایم بزرگ تر از قبل خواهد شد.»

اما تامپسون



اما تامپسون هم از جمله بازیگرانی ست که دستشویی را به عنوان مکانی برای نگهداری تندیس اسکارش ترجیح می دهد. این ستاره بریتانیایی تا به حال 2 تندیس اسکار، یکی در سال 1993 به خاطر بازی در فیلم «هواردز اند» و دیگری را در سال 1996 برای «عقل و احساس» برده است. زمانی که دلیل قرار دادن تندیس را در سرویس بهداشتی از او پرسیدند، در جواب گفت: «تنها در این مکان است که تندیس ام به چشم می آید.»

دیدی


شان جان کامز یا همان دیدی برای تندیس های خود اتاق مخصوصی دارد. او آنها را در قفسه ای در اتاقی به نام «اتاق شنبه» نگه می دارد. زمانی که دلیل این کار را از او پرسیدیم، در جواب گفت: «در این اتاق احساس آرامش می کنم. من آنقدر این اتاق را دوست دارم که ترجیح میدم شنبه های خود را در آن بگذرانم.» در واقع این اتاق به او حس اعتماد به نفس می دهد.

ریچارد درایفس



ریچارد درایفس جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در فیلم «دختر خداحافظی» در سال 1977 از آن خود کرد. این جایزه آنقدر برای او ارزشمند است که همیشه در این توهم است که شاید او را از دست بدهد. به همین دلیل تصمیم گرفته او را به هر کجا که می رود، با خود ببرد. از نظر او امن ترین جا کیفی است که او همیشه با خود حمل می کند. او حتی اخیرا اعتراف کرده که تندیس اش را در یخچال نگه می دارد. ریچارد می گوید: «من دوست ندارم که با تندیسم به دیگران پز بدهم اما دوست دارم که همه آن را ببینند.»

جودی فاستر



جودی فاستر هم مانند بسیاری از ستاره ها، سرویس بهداشتی را به دیگر مکان های خانه، برای نگهداری جایزه اسکار خود، ترجیح می دهد. او در سال 1989 و 1992 برنده جایزه اسکار شد. او اعتقاد دارد که این تندیس در کنار شیر آب بیشتر خودش را نشان می دهد. البته او اخیرا نظرش را عوض کرده و فکر می کند که باید آنها را به جای امن دیگری منتقل کند.

کانیه وست



کانیه وست یکی از هنرمندانی است که بیشترین جایزه گرمی را دریافت کرده است. در واقع او تا به حال موفق به دریافت ۲۱ جایزه گرمی شده اما او اینهمه تندیس را در کجا نگه می دارد؟ شاید برایتان عجیب باشد اما او آنها را در اتاق رختشویی اش قرار داده است. در مصاحبه ای که در سال 2014 با همسرش، کیم کارداشیان، شد، او اعتراف کرد: «شما در هر کجای خانه ما که راه بروی، تندیس های گرمی کانیه را خواهید دید که بیشترین شان در اتاق رختشویی و کمد جوراب های او است.» به اعتقاد کیم، کانیه اصلا به نگهداری تندیس هایش اهمیتی نمی دهد.

بن افلک و مت دیمون



از دو تا از مشهورترین ستاره های هالیوود پرسیدیم که تندیس اسکارشان را در کجای خانه نگه می دارند. بن افلک در جواب گفت که او را به مادرش تقدیم کرد اما بعدها آن را پس گرفت و به دفتر مشترک کارش با مت دیمون برد. مت دیمون نیز اعتراف کرد که تندیس اش را در سال 2007، پس از این که سیل آپارتمان او را ویران کرد، گم کرده است.

مریل استریپ



مریل استریپ با ۲۰ نامزدی اسکار و ۲۸ نامزدی جایزه گلدن گلوب، از نظر تعداد نامزدی این جایزه‌ها در میان تمام بازیگران دارای رکورد است. او آنقدر تندیس اسکار و گلدن گلوب به خانه اش برده که تعداد آنها از دستش در رفته است. حتی یک بار که الن دی جنرس از او در مورد تعداد تندیس هایش پرسید، او گفت که نمی داند. با این اوصاف نمی توان انتظار داشت که مریل برای محل نگهداری تندیس هایش اهمیت زیادی قائل باشد.


ریس ویترسپون



ریس ویترسپون در سال 2006 با بازی در نقش جون کارتر در فیلم «سر به راه باش» توجهات را به خود جلب کرد تا در نهایت موفق به کسب جوایز معتبری چون جایزه اسکار، گلدن گلوب و بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او یک بار در مصاحبه ای با خنده و شوخی گفت که می خواهد تندیس اش را از در خانه آویزان کند یا حتی آن را مانند گردنبند از گردنش بیاویزد، اما خب خودش هم می دانست که این ایده ها کاربردی نیست. به جای آن تصمیم گرفت که آنها را در اتاق پذیرایی اش نگه دارد.



آنجلینا جولی



آنجلینا جولی در سال 2000، موفق به دریافت جایزه از بازی در فیلم «دختر از هم گسیخته» شد اما او تندیس خود را تقدیم مادرش، مارچلین برتراند، کرد. متاسفانه پس از فوت مادرش در سال 2007، تندیس نیز گم شد و برای آنجلینا هم جای سوال است که چه بلایی سر آن آمد. او می گوید: «من مطمئنم که مادرم آن را گم نکرد، اما هیچکس در حال حاضر نمی داند که آن تندیس کجاست!»



نیکول کیدمن



نیکول کیدمن برای بازی در فیلم «ساعت ها» موفق به دریافت جایزه اسکار شد که او هم مانند برخی دیگر از بازیگران، آن تندیس را به مادرش هدیه داد. برای این ستاره، تندیس اسکار نمادی از دوران سخت زندگی اش بود، به همین دلیل دوست نداشت که آن را در مقابل چشمانش قرار دهد. او تندیس هایی را که در سال 2017 برای بازی در سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» دریافت کرد را نیز به دخترانش هدیه کرد.



جی زی



در سال 2014، زمانی که جی زی جایزه گرمی خود را دریافت کرد، رو به جمعیت گفت: «من می خواهم به خترم، بلو آیوی، بگویم که دخترم! بابا برایت یه جام طلا آورده است.»

منبع: برترینها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها