کیهان خطاب به فاطمه معتمدآریا: حالا که پیرزن شده ای...

شب گذشته در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، یک پیرزن بازیگر که در طول چهل سال گذشته بیشترین مجال را برای حضور در سینمای ایران داشته است...

کیهان خطاب به فاطمه معتمدآریا: حالا که پیرزن شده ای...

کیهان نوشت: شب گذشته در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، یک پیرزن بازیگر که در طول چهل سال گذشته بیشترین مجال را برای حضور در سینمای ایران داشته است، با بی انصافی به سیاه‌نمایی درباره شرایط حضور خود در سینما پرداخت و خبر دروغی را درباره یک شاعر به عنوان یک واقعیت، به زبان آورد و منتشر کرد.

کیهان متاسف است که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در جشنی که به ظاهر برای انقلاب است، یک بازیگر چنین سخیف سخن می‌گوید و ظاهر می‌شود.

خطاب به خانم معتمدآریا، این به اصطلاح هنرمند می‌گوییم که؛ اگر انقلاب اسلامی نبود شما و امثال شما مجال حضور در عرصه هنر سالم را پیدا نمی‌کردید. به برکت همین نظام بود که امروز به‌رغم نمک‌نشناسی‌هایتان همچنان می‌تازید و خود را طلبکار هم می‌دانید! همین شما بودید که در دهه ۷۰ در کنار دو همکارتان به شکلی مبتذل به شهدا اهانت کردید و با بزرگواری نظام روبه‌رو شدید. انتظار آن بود حالا که پیرزنی سرد و گرم چشیده هستید، از گذران عمرتان عبرت گرفته و از حداقل بینش و دانش برخوردار باشید. نمکدان نشکنید، منشا نشر دروغ نشوید و عاقلانه زندگی کنید.

منبع: کیهان

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ارام
    0

    وقتی کیهان خودش رو دست بالا فرض میکنه توهین براش آب خوردن میشه

  • حجاب
    0

    چطوریه؟ حجابش ضعیف بود. چرا در جشن سالگرد انقلاب اسلامی باید افتتاحیه با این وضع روسری باشند. داخل سالن هم روسریها نیمه برافراشته بود... چرا؟؟

  • مسافر دنيا
    0

    مسئولين كيهان بد نيست فرهنگ نوشتاري و رفتار اجتماعي داشته باشد لحن خبر يا هرچي كه شما اسمشو بزاريد خيلي زشت ار از صحبت يا رفتار خانم معتمد اريا (كه اصلا اين طور كه شما ميگيد نيست)هستش . و بايد حتما از ايشون و از تمام ماردان ايران زمين عذر خواهي كنيد البته اگر در مجموعه شما كسي پيدا بشه و قبل از انتشار قبر لااقل يك دور متنو بخونه . درود به تمام فاطمه ها و معتمئ اريا هاي ايراني كه حتي كساني كه در خارج از اين مملكت زندگي ميكنن هميشه غيرت ماردانه دارندئ و زبانزد هستن .همين ماردان هستن كه شهدايي كه براي شما شده دكان خريد و فروش به جامعه ارائه كردن تا يه سربلندي شماها بشن .با اين خبر كيهان شما بيشترين ناسپاسي رو از شهدا داريد.

  • احمدی
    0

    روزنامه ی کیهان خود صاحب انقلاب می داند وبرای همه نسخه می پیچد .بقیه مردم هم سیاه لشکر هستند ./.

  • مشتی
    0

    کیهان دیگه اگه چرت وپرت ننویسه کیهان نیست دیگه

  • محمد
    0

    آقای مسافر دنیا بفرمائید خانم معتمد آریا کدام شهید را تحویل جامعه داده که نام اورا در کنار مادران مقدس شهدا قرا رمی دهید ؟ شما سنتان اقتضا نمی کنید و یادتان نمی آید که ایشان چه توهینی به شهید جهان آرا در سال 60 کردند و مشمول رحمت نظام شدند حالا طلبکار هم هست! خبر فوری اگر کمی آزادگی داری این را چاپ کن!

  • امیر رضایی
    0

    ببینید حالا من کاری ندارم ولی تمام بازیگران و گارکردان سینمای ایران بجز مهران مدیری اگر این انقلاب نبود اینا هیچی نمیشدن اصلا توجه کنید این بازیگرا بلد نیستن حرف بزنن فیلمای چرت و پرت میسازن هرکی رو میبینی شکم سه متر افتاد بیرون حالا همینا رو با بازیگرای هالیوود مقایسه کنید خخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها