بارندگی برق 40 روستا و یک شهر کرمانشاه را قطع کرد

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: باد و باران شدید در 48 ساعت گذشته منجر به شکسته شدن تعدادی تیر برق و قطعی برق 40 روستا و یک شهر استان قطع شد.

بارندگی برق 40 روستا و یک شهر کرمانشاه را قطع کرد

جلیل بالایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون برق 32 روستا و یک شهر وصل شده و هشت روستای باقی مانده در بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه قرار دارد که در تلاش هستیم وصل شوند.

او در ادامه میانگین بارش های 2 روز گذشته استان را در چند سال اخیر بی سابقه دانست و افزود: بارش شدید منجر به آب گرفتگی مسیر 29 روستا و آسیب به هشت پل ارتباطی در دهستان جلالوند از توابع شهرستان کرمانشاه شد که تاکنون مسیر هشت روستا باز شده و تا چند ساعت دیگر نیز مسیر دیگر روستاها بازگشایی می شود.

وی همچین اظهار داشت: به دلیل بالا آمدن آب رودخانه ها به زمین های کشاورزی حاشیه این رودخانه ها آسیب رسیده که در حال ارزیابی میزان خسارت ها هستیم.

بالایی با اشاره به اینکه هیچ جاده ای در سطح استان مسدود نشده گفت: فقط در چند محور ریزش سنگ داشتیم که بلافاصله توسط نیروهای راهداری محورها پاکسازی شد و هم اکنون فقط جاده جوانرود به سمت سفید برگ باقی مانده که در حال برطرف کردن مشکل آن هستیم.

وی با بیان اینکه باد شدید و باران ها هیچ خسارت جانی نداشته است ، بیان داشت: فقط به دلیل قطع ارتباطی روستایی یک خانم باردار توسط بالگرد ارتش و یک بیمار توسط نیروهای امداد به مراکز درمانی انتقال یافته است.

بالایی همچنین در باره میزان خسارت آبگرفتگی معابر شهری و روستاها گفت: تاکنون از برآورد خسارت آبگرفتگی معابر و منازل شهری گزارشی دریافت نشده فقط خسارت به 2 واحد مسکونی در بخش حمیل از توابع شهرستان اسلام آبادغرب و یک واحد در روستای سنقروکلیایی گزارش شده است.

در 2 روز گذشته در برخی شهرستان های استان کرمانشاه بیش از 130 میلی متر باران باریده که در چند سال اخیر بی سابقه بوده است.

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها