همیشه یک «خبری» هست

امروزه با وجود اینترنت و سایت‌های خبری گوناگون، دیگر نیازی نیست روزانه، ساعت‌های زیادی را منتظر باشیم تا از اخبار جدید مطلع شویم.

همیشه یک «خبری» هست

امروزه با وجود اینترنت و سایت‌های خبری گوناگون، دیگر نیازی نیست روزانه، ساعت‌های زیادی را منتظر باشیم و راس ساعت خاصی و تنها از طریق رادیو یا تلویزیون، از اخبار جدید مطلع شویم. به لطف اینترنت، رسانه‌های دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی، اخبار با سرعت بسیار بالایی در سرتاسر جهان منتشر و پخش می‌شوند. اما آیا می‌توان به هر رسانه‌ای اعتماد کرد؟ از موثق بودن منابع آن اطمینان دارید؟ آیا اخباری که از طریق رسانه‌های مختلف به‌دست می‌آورید، بدون جهت‌گیری و بی‌طرف هستند؟ آیا تمامی جوانب اخبار در رسانه‌ها گفته می‌شود؟ آیا به اندازه کافی جامع هست و موضوعات مختلف را پوشش می‌دهد؟

بنابراین، دسترسی به رسانه‌ای که بتواند اخبار را از منابع معتبر و بی‌طرف و به صورت جامع در اختیار شما قرار دهد، موهبت بزرگی محسوب می‌شود. وب‌سایت «خبری» یکی از این رسانه‌ها است که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است. پلتفرم «خبری»، ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی را ارائه کرده است تا کاربر در کمترین زمان و بهینه‌ترین حالت، اخبار مورد نظرش را دریافت کند. «خبری» یک پیلفرم هوشمند است و بر اساس هوش مصنوعی به همراه انتخاب سردبیر عمل می‌کند تا هر کاربر اخبار مهم و مورد علاقه‌اش را تنها در چند ثانیه دریافت کند. از جمله مهم‌ترین و شاخص‌ترین ویژگی‌های این وب‌سایت می‌توان به جامع بودن، دارا بودن منابع مختلف و معتبر، ارائه تمام حواشی یک موضوع در بخش پوشش خبری، نمایش مدرن اخبار به کاربر و تلویزیون خبری شامل تمام ویدئوهای جذاب روز اشاره کرد.

به «خبری» اطمینان کنید

پلتفرم «خبری»، اخباری را در اختیار شما قرار می‌دهد که از منابع بسیار زیاد و کاملاً معتبر جمع‌آوری شده‌اند. اخبار موجود در این پلتفرم، کاملاً شفاف و دقیق است و منبع هر خبر نیز مشخص شده است. بنابراین، با «خبری» از بابت درست و موثق بودن اخبار، خیالتان آسوده خواهد بود.

در بخش «پوشش خبری» از همه حواشی یک خبر مطلع شوید

خبرهایی که این روزها می‌شنویم، جوانب مختلفی دارند که بسیاری از خبرگزاری‌ها ممکن است به دلیلی، تنها بخشی از آن را پوشش دهند. در وب‌سایت «خبری» می‌توانید از تمامی جوانب اخبار در یک نگاه و به بهترین شکل ممکن مطلع شوید. چرا که «خبری» همه‌ی حواشی یک خبر را از منابع مختلف جمع‌آوری می‌کند و به صورت یکجا در اختیار شما قرار می‌گیرد. تمامی اخبار، تصاویر، ویدئوها، توئیت‌ها و پست‌های شبکه‌های اجتماعی پیرامون موضوعات مختلف در یک «پوشش خبری» قابل دسترسی است.

اخبار مربوط به موضوعات مختلف را در «خبری» دنبال کنید

پلتفرم «خبری» تمامی موضوعات شامل اخبار سیاسی ، اقتصادی، تکنولوژی، ورزشی، سلامت، حوادث و ... را پوشش می‌دهد و به همین دلیل، یک خبرخوان جامع محسوب می‌شود. اخبار با موضوعات مختلف به صورت مرتب و طبقه‌بندی‌شده در دو دسته‌ی پربازدیدترین و تازه‌ترین اخبار در پلتفرم «خبری» ارائه می‌شود. به عنوان مثال، برای اطلاع از اخبار ورزشی روز، تنها کافی است با یک کلیک به بخش اخبار ورزشی وب‌سایت «خبری» مراجعه کنید. بنابراین، لازم نیست برای دریافت اخبار با موضوعات مختلف، به چندین خبرگزاری یا وب‌سایت مراجعه کنید.

اخبار را در «خبری» با ظاهری مدرن دنبال کنید

طراحی وب‌سایت «خبری» کاملاً مدرن و متفاوت با سایر خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری است. «خبری» به گونه‌ای طراحی شده که کاربران بتوانند به سرعت و به سادگی اخبار را دنبال کنند. حتی با اسکرول کردن صفحه اصلی خبری و با نگاهی کوتاه می‌توانید خلاصه‌ای از اخبار را متوجه شوید. طراحی خبری مطابق‌ با خبرخوان‌های به‌روز دنیاست تا تجربه‌ی لذت‌بخش‌تری را برای شما فراهم کند.

تلویزیون خبری را از دست ندهید

ویدئو نقش بسیار مهمی در دنیای دیجیتال دارد. کاربران اینترنتی علاقه خاصی به محتواهای ویدئویی دارند؛ به همین دلیل، «خبری» نیز توجه ویژه‌‌ای به اخبار چندرسانه‌ای داشته و بر همین اساس، اخبار جذاب ویدئویی را از منابع مختلف جمع‌آوری می‌کند و به ساده‌ترین حالت، در قالب تلویزیون خبری به کاربران نمایش می‌دهد و می‌توانید ویدئوهای خبری، دیدنی‌ها، حوادث و سایر موضوعات را در تلویزیون خبری مشاهده کنید.

اپلیکیشن «خبری»

علاوه بر وب‌سایت، پلتفرم خبری یک اپلیکیشن نیز منتشر کرده است. اپلیکیشن خبری برای آن دسته از کاربرانی که با موبایل ارتباط بهتری برقرار می‌کنند، مناسب است. اپلیکیشن خبری علاوه بر تمامی امکانات گفته‌شده در وب‌سایت، امکان شخصی‌سازی دقیق‌تری را برای شما فراهم کرده است. به‌ این صورت که کاربر می‌تواند موضوعات و دسته‌بندی‌های مورد علاقه‌اش را دنبال کند و پس از آن، اخبار مرتبط با آن دسته‌بندی را مطالعه کند. اپلیکیشن خبری برای تشخیص سلیقه خبری کاربران از سیستم یادگیری ماشین استفاده می‌کند؛ بنابراین، هرچه کاربر خبرهای بیشتری در اپلیکیشن بخواند، «خبری» به صورت هدفمندتری اخبار را به هر کاربر نمایش می‌دهد. جذاب‌ترین ویژگی اپلیکیشن خبری امکان دریافت اعلان شخصی‌سازی‌شده مرتبط با علایق شماست و تعداد اعلان دریافتی در روز را نیز شما مشخص می‌کنید؛ تا فقط از اخبار مورد علاقه‌تان و به تعدادی که دوست دارید مطلع شوید.

همین حالا از سایت خبری دیدن کنید:

www.khabari.org

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها