برخورد مرگبار پژو ۲۰۶ با گاردیل در بزرگراه یادگار امام + تصاویر

برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ با گاردیل در بزرگراه یادگار امام یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

برخورد مرگبار پژو ۲۰۶ با گاردیل در بزرگراه یادگار امام + تصاویر

ساعت 2:00 بامداد امروز حادثه تصادف در بزرگراه یادگار امام (مسیر شمال به جنوب)، نرسیده به بزرگراه نیایش به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 58 را به محل حادثه اعزام کرد.

مهران میرزایی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 با دو سرنشین به دلیل نامعلوم از مسیر اصلی منحرف شده و به شدت با گاردریل وسط بزرگراه برخورد کرده بود.

وی با اشاره به شدت برخورد و محبوس شدن هر دو سرنشین داخل خودرو، افزود: آتش‌نشانان به سرعت با نصب علائم هشداردهنده و قطع جریان برق خودروی سواری محل حادثه را ایمن‌سازی کرده و عملیات خارج کردن محبوسان را آغاز کردند.

میرزایی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی با احتیاط کامل و با به‌کارگیری تجهیزات هیدرولیکی، سرنشینان (یک زن و یک مرد) را از اتاقک درهم پیچیده خودرو خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

وی افزود: متأسفانه پس از معاینات اولیه از سوی امدادگران اورژانس، مشخص شد سرنشین خانم بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است و سرنشین دیگر به مراکز درمانی انتقال داده شد.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ اتش‌نشانان پس از انتقال خودروی سواری به حاشیه بزرگراه و تحویل محل حادثه به عوامل راهور، به مأموریت خود پایان دادند

منبع: تسنیم

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها