انقلاب اسلامی به جایگاه محکمی رسیده است

معاون هواهنگ کننده سپاه با بیان اینکه انقلاب ما به جایگاه و تکیه گاه محکمی رسیده است، گفت: شرایط امروز کشور به هیچ عنوان با ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از جنگ تحمیلی قابل قیاس نیست.

انقلاب اسلامی به جایگاه محکمی رسیده است

سردار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در سیزدهمین جشنواره کتاب سال پاسداران اهل قلم که صبح امروز(دوشنبه) در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) برگزار شد، اظهارداشت: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران هستیم و ان شاءالله مبارکی این ایام در دل و زبان و عمل همه ما بروز پیدا کند.

وی ادامه داد: ما در این ایام به تحقق یکی از وعده‌های امام خمینی(ره) که بر اساس آیات قرآن کریم است، یعنی رساندن انقلاب به دست صاحب اصلی آن، امید بیشتری داریم.

سردار فدوی چهل سالگی را نشانه بلوغ و پختگی دانست و گفت: انقلاب ما به جایگاه و تکیه گاه محکمی رسیده است، البته در این چهل سال دشمنان انقلاب اسلامی از هر توطئه و نیرنگی استفاده کردند و تمام توان خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و رسانه‌ای بکار گرفتند اما شرایط امروز کشور به هیچ عنوان با ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از جنگ تحمیلی قابل قیاس نیست.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها