اختصاصی خبرفوری؛ دولت دست خودرو سازان را گرفت

اختصاص وام چهار هزار میلیارد تومانی برای دو خودروساز کشور/ کاهش قیمت خودروها با دستور وزیر بود

وزارت صنعت در جهت رونق دوباره خودرو سازی و کاهش قیمت خودروها به دو خودروساز اصلی کشور وام می دهد.

اختصاص وام چهار هزار میلیارد تومانی برای دو خودروساز کشور/ کاهش قیمت خودروها با دستور وزیر بود

به گزارش خبرنگار خبر فوری ، بعد از مشکلاتی که برای متقاضیان خرید خودرو در مورد افزایش ناگهانی خودرو رخ داد و اعتراضاتی که انجام شد، شرکتهای خودرو ساز به خصوص شرکت سایپا مجبور به کاهش قیمتها شدند، حال خبر رسیده است که این کاهش قیمت به دستور مستقیم وزیرصنعت و با همکاری خودروسازان انجام گرفته است.

یک مبنع آگاه در صنعت خودرو سازی در گفت و گو با خبر فوری ضمن بیان این مطلب گفت: چاره ای جز افزایش قیمت خودروهای تولیدی خود نداشتند ولی با اعتراض مردم ودستور شخص وزیر و تصمیم هیات مدیره خودروسازان در جهت راحتی مردم قیمتها به حالت اول برگشت، اما برای اینکه خودروسازان و تولید هم رونق داشته باشند قرار شده است که به آنها وام داده شود.

وی ادامه داد: عمده این وام قرار است به قطعه سازان تعلق بگیرد چرا که خودروسازان مشکل تامین قطعه دارند ودلیل آن هم عدم نقدینگی است، اگر این وام داده شود و کمبود نقدینگی برطرف شود قطعه سازان هم می توانند مواد اولیه تهیه کرده وقطعه مورد نیاز خودروسازان را تولید و صنعت خودرو را دوباره رونق دهند.

براساس این گزارش ، وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار است این وام را به زودی تهیه کند و به حساب خودروسازان واریز کند، این وام چهار هزار میلیارد تومان خواهد بود که به هر خودروساز دوهزار میلیارد تومان تعلق خواهد گرفت.

43

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کل نمایش برای وام بود؟
    0

    هرچیزی حدی داره بخدا واردات باید آزاد بشه تا این پولاخرج بخور بخور عوامل آقای وزیر و وکیل نشه!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها