مدیرعامل خبرفوری در جمع کارآفرینان:

خبرفوری آماده است تا زیست بوم اقتصادی – رسانه ای در فضای مجازی را تقویت کند

همایش مقدماتی برای برگزاری هرچه بهتر اجلاس مدیران عامل ارشد و صاحبان کسب و کار که در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد، امروز با حضور جمعی از مدیران عامل و صاحبان برندهای مشهور کشور در محل مرکز کسب و کار ماهان برگزار شد.

خبرفوری آماده است تا زیست بوم اقتصادی – رسانه ای در فضای مجازی را تقویت کند

به گزارش خبر فوری ، در این جلسه، که مدیران عامل برجسته ترین برندهای کشور حضور داشتند، اعضای حاضر در جلسه پیشنهادات خود در ارتباط با اجلاس مدیران ارشد و صاحبان کسب و کار را ارائه کردند.

دکتر سیاری، رئیس مرکز کسب و کار ماهان در این جلسه با تشریح روند اجرایی برگزاری اجلاس مدیران عامل ارشد و صاحبان کسب و کار، گفت: این اجلاس در تداوم پهار اجلاس قبلی و این بار با تاکید بر نوآوری در سازمان برگزار می شود. او از حضور مدیران ارشد دولتی در این اجلاس خبرداد اما گفت که این حضور تنها با هدف تقدیر از کارآفرینان برگزیده صورت گرفته و سخنران های این اجلاس، جمعی از مدیران عامل، کارآفرینان و اساتید دانشگاه خواهند بود.

در این جلسه، تاکید شد که در اجلاس امسال، یک نشان ویژه لیاقت در کسب و کار به کارآفرینان برجسته کشور اعطا خواهد شد.

نعمت الله ترکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران که در این جلسه حضور داشت، با استقبال از طرح دیدگاه های مدیران عامل حاضر در جلسه، به تشریح برنامه های دولت برای توسعه کسب و کار در کشور پرداخت و از بخش خصوصی خواست تا توان خود را برای توسعه گردشگری استان تهران به کار ببرد.

عباسعلی پوربافرانی، نماینده مردم نائین در مجلس نیز از دیگر سخنرانان این جلسه بود که از کارآفرینان حاضر در این جلسه خواست تا به مجلس کمک کنند تا قوانینی برای بهبود وضعیت اقتصادی وضع کند.

مصطفی انتظاری هروی، مدیرعامل مجموعه خبرفوری نیز در این جلسه از ضرورت ساماندهی کسب و کارها در فضای مجازی سخن گفت و تاکید کرد که این مجموعه رسانه ای آمادگی دارد تا بسترهای لازم برای ایجاد زیست بوم مشترک اقتصادی - رسانه ای در فضای مجازی را فراهم کند. او از غفلت مقامات مسئول در درک اهمیت فضای مجازی انتقاد کرد.

جمعی از پیشکسوتان حوزه صنعت و مدیران ارشد بخش خصوصی از دیگر سخنرانان حاضر در این جلسه بودند که بر اهمیت اجلاس مدیران عامل و صاحبان کسب و کار که به همت موسسه ماهان در اسفندماه برگزار خواهد شد، تاکید کردند.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها