توضیح محسن یگانه برای ناتمام ماندن کنسرتش در شیراز

توضیح محسن یگانه برای ناتمام ماندن کنسرتش در شیراز

محسن يگانه در اينستاگرامشش چنين نوشت:
سلام به دوستاي شيرازي عزيزم
ممنون که در برابر اتفاقي که براي حنجره م افتاد با صبر زياد واکنش موندگاري از خودتون توي ذهن من به يادگار گذاشتيد.
اين اتفاق غافلگير کننده بود اما پيش مياد، راه هاي پيش گيري هم داره اما نميشه ازش به طور کامل فرار کرد..بعد از کلي پرواز و بي خوابي و سرما و گرما پيش مياد، ولي زماني که بيمارستان زير سرُم و تزريقات بودم نگرانيم اين بود که حالا مردم رو چجوري قانع کنيم که اين اتفاق واقعا افتاده .. چون من هيچ وقت اهل شلوغ کردن ماجراهام نبودم و نيستم، اما گاهي سکوت کردن موجب بد گماني ميشه و يه عده به کليات يک قضيه شک ميکنن و اين رو در گذشته تجربه کردم .. فکر ميکردم اوضاع جالبي نميشه،
اما راستش رو بخوايد اين چند وقت يکي اتفاقي که براي اجراي شهر بم افتاد و يکي هم اتفاقي که براي اجراي امشب، تصاوير به شدت موندگاري توي ذهن من درست کردن..از اون آدمايي که براي اجراي سانس دوم امشب توي سالن منتظر بودن تا من روي استيج بيام، تا جايي که من متوجه شدم شايد نهايتا ٤،٥ نفر پيگير اين بودن که تکليف بليتاشون چي ميشه و بقيه پيگير حال خودم بودن، که الان خوب هستم يا نه....! اين اسمش رفاقته، اين هيچ توضيح ديگه اي نداره.، ممنونم که انقدر هواي بنده رو داريد، مرسي که انقدر حواستون به من هست، من طوريم نيست، صدام يه کم طوريش شده بله.. اما اين هم براي همين يکي دو شبه .. و اميدوارم طولاني تر نشه، اميدوارم فردا شب بتونم روي استيج باشم و ببينمتون.. تا فردا ظهر وضعيت مشخص ميشه و بهتون خبر ميدم که ميتونيم برگزار کنيم يا نه ..
تا دلتون بخواد آمپول و قرص و دارو نوش جون کردم، جاتون خالي ...
نميدونم چطور ازتون تشکر کنم، هم از شما و هم از دوستاني که سانس اول گرفتگي صداي منو تحمل کردن.. براي يه عده از عزيزان سوال شده که چرا سانس اول رو خوند ولي سانس دو رو نه، به اين علت بود که سانس اول خودم هم سورپرايز شدم و زماني متوجه مشکل حنجره شدم که روي استيج حاضر شده بودم و تا قبلش همه چيز نسبتا خوب بود.. روي استيج رفتم و بايد با همون اوضاع ادامه ميدادم، جمعيت کنسرت تهران شايد سه برابر اين جمعيت بود اما شور و حالي که مردم شيراز داشتن اصلا و ابدا دست کمي از کنسرت تهران نداشت.. اين تصاوير موندگاره، اينا باعث ميشه از بعضي شهرها نه به واسطه تبعيض بلکه به خاطر حس و حال عجيبي که تو ذهنت به جا ميذارن خاطرات موندگاري داشته باشي و دلت بخواد دست پر از اون شهر خارج شي..
دوستتون دارم
محسن يگانه

منبع: آخرین خبر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها