مستند «ترک نورلند» اثبات گناهکاری مایکل جکسون به آزار جنسی کودکان

مستند جنجالی «ترک نورلند» که در جشنواره ساندنس به نمایش درآمد درمورد والدین دو جوانی است که در کودکی علیه مایکل جکسون شکایت کرده بودند.

مستند «ترک نورلند» اثبات گناهکاری مایکل جکسون به آزار جنسی کودکان

این مستند جنجالی که فیلمسازش نیز از سوی طرفداران این خواننده تهدید شده از شبکه «اچ.بی.او» در دو قسمت نمایش داده می‌شود.

منبع: دنیای تصویرآنلاین

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ن م
    0

    لطفا نشر اکاذیب نکنید هیچ چیزی هرگز علیه جکسون اثبات نشده و کل مستند بر پایه دروغ است

  • Aihan
    0

    _آیا مایکل جکسون کودک آزار بود؟ دو مرد که سابقا همواره از مایکل جکسون دفاع کرده بودند به تازگی او را متهم به کودک آزاری کرده اند. یکی از آنها (وید رابسون ) در سال ۲۰۰۵ تحت سوگند به نفع مایکل جکسون شهادت داد. در سال ۲۰۰۹ به مراسم یادبود مایکل رفت. چندین شوی بزرگداشت برای مایکل اجرا کرد. "مایکل جکسون دلیل باور من است، به خوبی خالصانه تمام انسانهاست"? وید رابسون _کتاب مایکل جکسون اپوس. خواستار سمت طراحی رقص برای نمایش مایکل جکسون وان بود. او برای این سمت پذیرفته نشد. و بعد از آن شروع به مطرح کردن اتهامات شد. ? ادعا میکند مایکل جکسون شیفته او بوده و کودک آزاری سیری ناپذیر ، اما به گفته مادرش مایکل حتی با آنها زیاد وقت نمی گذراند و این موجب ناراحتی آن ها شده بود. ? ادعا میکند مایکل صدبار به او تجاوز کرد، در حالیکه مایکل فقط ۴ دفعه از ۱۴ دفعه ای که نورلند بودند آن جا بود. ? ادعا میکند هدفش پول نیست، در حالیکه در شکایت خود، از بنیاد مایکل جکسون میلیون ها دلار طلب کرد و پرونده اش به دلیل نبود مدرک رد شد.? در دست نوشته های خود به خودش لقب استاد فریبکاری را داده است. ? مایکل جکسون توسط FBI بیش از ده سال مورد نظارت قرار گرفت و مدرکی علیه اش پیدا نشد. در سال ۲۰۰۹ هیئت منصفه ای بی طرف ، او را از تمام اتهامات وارده تبرئه کرد.

  • اميرسام حسن زاده
    0

    مايكل جكسون بيگناه است و تنها هذف اين مستند پوله اين دو فرد در دادگاه سوگند ياد كردند كه مايكل بيگناه است و حالا كه به پول نياز دارن اومدن كه تخريبش كنن مايكل ميليون ها دلار رو صرف امور خيريه ميكرد و اين مستند كاملا دروغه و دروغهاش جديدا داره فاش ميشه مثلا يكي از اونا ادعا ميكرد مايكل به من در ايستگاه قطار نورلند تجاوز ميكرد و تجاوز ها هم تا سال ١٩٩٢ بود ولي ايستگاه قطار نورلند تا سال ١٩٩٤ اصلا ساخته نشده بود و هزاران دروغها و تناقض هاي ديگه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها