تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره بازی نساجی و خونه‌به‌خونه

تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره بازی نساجی و خونه‌به‌خونه

عضو فراکسیون ورزش مجلس و نماینده مردم قایم شهر گفت:کمیته حقیقت‌یاب درباره حاشیه‌های بازی نساجی و خونه‌به‌خونه بابل تشکیل می‌شود.

سیدعلی ادیانی درباره حاشیه‌های دیدار نساجی و خونه‌به‌خونه بابل به ایسنا گفت: با هماهنگی صورت گرفته با وزیر ورزش و جوانان، گروه حقیقت‌یاب به مازندران اعزام می‌شود تا با رعایت تمامی موازین اتفاق دیدار تیم‌های نساجی مازندران و خونه‌به‌خونه بابل مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به این‌که «گروه حقیقت‌یاب با دقت به بررسی مستندهای موجود به صورت بی‌طرفانه می‌پردازند»، تصریح کرد: تمامی مستنداتی که از تیم نساجی و خونه‌به‌خونه بابل وجود دارد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا موضوع شفاف‌سازی شود.

وی افزود: پس از مذاکره با مسوولان و دست‌اندر کاران مربوطه، به جستجوی بیشتر برای درستی حقیقت باید پرداخت تا گزارشی تنظیم شود و در نهایت رای صادر شده از سوی کمیته انظباطی تغییر کند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به این‌که «وزارت ورزش و جوانان به لحاظ ساختاری و هویت حقوقی مستقل، قادر به صدور دستورهای اداری به فدراسیون فوتبال نیست»، خاطرنشان کرد: به دلیل مدیریت کلان، حاکمیت امر ورزش و مسائل مرتبط به آن که به عهده وزارت ورزش و جوانان است، از آن‌ها در خواست شد تا پیگیری داشته باشند و نظرات کارشناسی آن‌ها برای اعضای کمیته انضباطی و کمیته استیناف مورد توجه قرار گیرد.

وی افراط و تفریط و نادیده گرفتن و بی‌توجهی به همه جوانب مسئله به طوری که در رای اثرگذار باشد و آن را به لحاظ عدالت تحت‌الشعاع قرار دهد را نامناسب دانست و گفت: اعلام نظر از سوی کمیته انضباطی با عجله همراه بود و در این فاصله کوتاه ابعاد قضیه و مستندات و واقعیات به همراه مدارک از سوی دو طرف به کمیته انضباطی نرسیده است. امیدواریم کمیته انصباطی به دلیل عجله در رای صادر شده بتواند تغییر نظر دهد.

وی درخواست کنترل و پرینت حساب‌های بانکی سه نفر از افراد مسئول درباره بازی تیم نساجی و خونه به خونه از سوی دادستانی تهران پیش از بازی و پس از دربی را شایعه دانست و آن را تکذیب کرد.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها