وقتی کمک های بزرگ و کوچک، به آرزوی ده ها نیازمند رنگ واقعیت می بخشد

تحقق آرزوی کودکان اهوازی با کمک مخاطبان خبرفوری

مخاطبان نیکوکار خبرفوری با مشارکت خود در طرح سفر کودکان اهوازی مبتلا به سرطان به مشهد، نشان دادند که چطور می شود از ظرفیت شبکه های اجتماعی برای کمک به نیازمندان استفاده کرد.

تحقق آرزوی کودکان اهوازی با کمک مخاطبان خبرفوری

به گزارش خبر فوری ، در طرح تحقق آرزوی کودکان مبتلا به سرطان که در این دوره، ویژه خانواده های نیازمند اهوازی صورت پذیرفت، بیش از بیست کودک مبتلا به سرطان به همراه خانواده شان به مشهد سفر کردند و در مشهد برنامه های ویژه ای مانند زیارت یا برگزاری جشن تولد را تجربه کردند که این همه، به همت مخاطبان خبر فوری صورات پذیرفت.

چنانکه در این فیلم می بینید، با کمک نیکوکاران و مخاطبان خبرفوری، هزینه سفر این کاروان 58نفره به مشهد با هواپیما و استقرار در یکی از بهترین هتل های مشهد ممکن شد.
اجرای این برنامه، کاری مشترک از موسسه پنجمین فصل قشنگ و مجموعه رسانه ای خبرفوری بود که گامی بزرگ برای استفاده از اعتماد مخاطبان رسانه به اقدامات نیکوکارانه محسوب می شود.
در تداوم این سلسله حرکت های نیکوکارانه به کمک خیرین بزرگ و خانواده مخاطبان خبرفوری، یکی از کودکان مبتلا به سرطان به زودی برای طی مراحل درمان به تهران فرستاده خواهد شد. هزینه های درمان او در تهران با کمک های جمع آوری شده از مخاطبان خبرفوری و سایر نیکوکاران تامین میشود.

63

حجم ویدیو: 22.05M | مدت زمان ویدیو: 00:04:03 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها