توزیع میوه شب عید در استان گلستان از امروز آغاز شد

توزیع میوه شب عید در استان گلستان از امروز آغاز شد

محمود ربیعی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان به وضعیت حال نماینده ولی فقیه استان گلستان پس از عمل جراحی اشاره کرد و افزود: آیت الله نورمفیدی به علت عارضه پیش آمده عمل جراحی داشتند و با دعای خیر مردم و در حال حاضر از وضعیت عمومی خوبی برخوردارند و شب گذشته از بیمارستان مرخص شدند.

وی تصریح کرد: از حضور افرادی که برای عیادت آیت الله نورمفیدی در بیمارستان حاضر شدند قدردانی می‎کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با بیان اینکه امروز غایب بزرگ جلسه شورای برنامه‎ریزی استان آیت الله نورمفیدی است، تاکید کرد: جلسه امروز جلسه پایانی سال است و 3 موضوع اصلی را در دستور کار خود قرار داده است.

ربیعی افزود: زنگ انتخابات در استان گلستان به صدا درآمد و کار انتخاباتی آغاز شده و 30 اسفند ماه نیز آغاز ثبت‎نام از کاندیداهای شورا را داریم.

وی تاکید کرد: امید داریم در سال آینده بتوانیم با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری گام‎های اساسی در راستای توسعه استان برداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان اظهار داشت: 10 جلسه شورای اداری داشتیم و در جلسه دوم آقای نوبخت معاون رئیس جمهور، جلسه چهارم رحمانی فضلی وزیر کشور که به مدت 5 روز در استان حاضر شدند، جلسه پنجم آقای شریعتمداری و تیم نظارتی و اجرایی، جلسه ششم با حضور آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و جلسه گذشته خدمت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بودیم.

ربیعی بیان داشت:چند جلسه کمیسیون نظارت بر اقلام ایام عید داشتیم و قیمت‎گذاری اقلام انجام شده است.

وی تاکید کرد: 850 تن پرتقال سهمیه استان گلستان را وارد شده که با قیمت 3 هزار و 500 تومان در استان توزیع می‎شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: سیب درختی با 2 رنگ زرد و قرمز 350 تن وارد شده و در 2 شهر گنبدکاووس و گرگان امروز و از روزهای بعدی در همه شهرستان‎ها با قیمت 3 هزار و 500 توزیع خواهد شد.

ربیعی همچنین اظهار داشت: وزیر نفت از مصرف بهینه گاز توسط مردم استان گلستان در روزهای گذشته تقدیر و تشکر کردند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها