فروش پسته، ۷۰هزار تومان زیر قیمت

مدیرعامل فروشگاه شهروند از عرضه پسته همزمان با فرارسیدن سال نو در مراکز خرید شهروند خبر داد.

فروش پسته، ۷۰هزار تومان زیر قیمت

به گزارش خبر فوری ٬ مسعود سریع القلم با اشاره به مشکل تامین گوشت قرمز گفت: ما در حال حاضر در زمینه تامین گوشت سفید، مانند مرغ هم مشکل داریم و از دولت خریده و با 8هزار و 700تومان عرضه می‌کنیم. دلیلش هم کمبود نهاده‌های دامی است.

وی ادامه داد:در بحث تامین کالاهای سوپرمارکتی تابع اقتصادکشوریم و باید کالا باشد که عرضه کنیم.در حال حاضر با افزایش قیمت برنج ایرانی، از شرکت بازرگانی دولتی برنج هندی می‌خریم و می‌فروشیم. از آنجایی که درآمد مردم کم شده، استقبالشان از برنج هندی و گوشت و مرغ تنظیم بازار افزایش پیدا کرده است.

سریع‌القلم همچنین گفت: به همکارانم گفته‌ام که برای تامین کالا تولیدکننده اصلی را پیدا کنند، تا با از بین بردن واسطه قیمت کالا کاهش پیدا کند. برای مثال برای نوروز امسال، پسته را از تولیدکننده خواهیم خرید که در این صورت قطعا 70هزار تومان از سطح بازار در یک کیلو ارزان‌تر خواهد بود. البته قیمت بالای پسته به دلیل خشک‌سالی است.

مدیرعامل فروشگاه شهروند همچنین با اشاره به دوره‌ای که ناگهان برخی اقلام در بازار کم شد، اظهار کرد: در این دوره ما با پیش‌بینی که داشتیم، انبارهایمان را قبل از بروز کمبود، پر کردیم و در نتیجه در آن دوره مردم با مراجعه به فروشگاه ما هیچ‌گاه احساس کمبود نکردند.

منبع: اقتصاد آنلاین

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها