کشف کارگاه تولید روغن های غیر بهداشتی در اصفهان

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از پلمب کارگاه تولید روغن های غیر بهداشتی با دستور مقام قضائی و دستگیری فرد متخلف در عملیات ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس خبر داد.

کشف کارگاه تولید روغن های غیر بهداشتی در اصفهان

سرهنگ" محمد حسن اسماعیلی" در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اينكه فردی در زمينه تهیه و تولید روغن با استفاده از ضايعات مرغ و گوشت در كارگاهي واقع در يکي از مناطق شهر اصفهان فعالیت می کند موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضائي به همراه نماينده شبكه دامپزشكي استان اصفهان در محل مذکور حاضر شدند.

سرهنگ اسماعیلی، اظهار داشت: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد متهم به صورت غیر مجاز قسمتي از محل فروش مصالح ساختمانی را با بدترين شرايط بهداشتي جهت روغن گيري اختصاص داده است.

وی اظهار داشت: در بازرسي به عمل آمده 3 بشكه فلزي 220 ليتري حاوي روغن ضايعات مرغ و گوشت آماده عرضه به واحدهاي صنفي رستوران و فست فودی ها جهت سرخ كردن مواد غذایی و همچنین 600 دبه روغن حلبي و پلاستيكي بزرگ و كوچك كه تعدادي آغشته به روغن و تعدادي حاوي روغن ضايعات گوشت و مرغ بود، كشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان خاطر نشان کرد: مکان مذکور با حکم مقام قضائی پلمب و عامل تولید روغن های غیر بهداشتی نیز با تشکیل پرونده جهت اقدامات قانوني تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: خبرگزاری پلیس

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها