منچستر یونایتد - آرسنال؛ هرچه باید از این بازی بدانید

پس از هفت پیروزی پیاپی، تیم اوله گانر سولسشیر باید در مرحله چهارم اف ای کاپ به مصاف آرسنال برود.

منچستر یونایتد - آرسنال؛ هرچه باید از این بازی بدانید

این دو تیم تاریخچه بزرگی در این رقابت ها دارند و پیش از این تاکنون 15 بار به مصاف یکدیگر رفته اند. با این حال این اولین بار است که منچستر در امارات در این رقابت ها به مصاف آرسنال می رود.
وضعیت بازیکنانی چون لوک شاو، کریس اسمالینگ و مارکوس روخو برای حضور در این بازی همچنان مشخص نیست. لوک شاو در جریان تمرینات هفته پیش منچستر یونایتد به دلیل مریضی شرکت نکرده است و دالوت جای او را در ترکیب اصلی شیاطین سرخ در جریان پیروزی 2-1 برابر برایتون پر کرد. همچنین مروان فلینی نیز به دلیل کشیدگی در ترکیب این تیم حضور نخواهد داشت و این در حالی است که سانچز شرایط بازی را پیدا کرده است و میتواند برابر تیم سابق خود به میدان برود.
آرسنال نیز در هفته اخیر هکتور بیرین را به دلیل مصدومیت تا پایان فصل از دست داد. این مدافع اسپانیایی در کنار راب هولدینگ و دنی ولبک از مصدومان آرسنال در این دیدار هستند. هافبک سابق منچستر، هنریک میختاریان نیز پس از مصدومیت به تمرینات آرسنال برگشته و احتمال حضور او در این بازی وجود دارد.
منچستر یونایتد در یازده سال اخیر تنها در 5 بازی در همه رقابت ها مقابل آرسنال شکست خورده اند. اخیر حضور منچستر در امارات در دسامبر 2017 بود که گل های منچستر یونایتد را لینگارد(دو بار) و والنسیا زدند و با درخشش دخیا موفق شدند 3-1 آرسنال را شکست دهند.
کریگ پاوسن داور این دیدار حساس خواهد بود. این داور 39 ساله متولد شفیلد در این فصل قضاوت دیدار تاتنهام و منچستر یونایتد را نیز بر عهده داشته است که در آن بازی شیاطین سرخ با 3 گل مغلوب اسپرز شدند.
در ادامه این رقابت ها حساس ترین بازی ها شامل رقابت تیم های منچستر سیتی با برنلی، کریستال پالاس با تاتنهام و چلسی با شفیلدونزدی است.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها