لباس ورزش مقدس است آقای وزیر

شوخی عجیب وزیر با قهرمان شمشیربازی ایران

 وزیر ورزش و جوانان در برخورد با قهرمان شمشیربازی ایران شوخی عجیبی با لباس این رشته ورزشی کرد.

شوخی عجیب وزیر با قهرمان شمشیربازی ایران

روز گذشته مراسم افتتاح موزه ورزش کشورمان با حضور مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و رضا صالحی‌امیری، رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد. در این مراسم وزیر ورزش شوخی عجیبی با مجتبی عابدینی، قهرمان شمشیربازی ایران کرد که حاشیه‌ساز شد.

در این مراسم برخی از قهرمانان کشورمان مدال‌ها و لباس‌های خود را به این موزه اهدا کردند. مجتبی عابدینی شمشیرباز پر افتخار کشورمان که لباسش را به این موزه اهدا کرد با اظهارنظر عجیب سلطانی‌فر روبه‌رو شد. سلطانی‌فر خطاب به او گفت: «این هم برای ما گونی آورده»


هرچند عابدینی در توضیح لباس اهدایی‌اش اظهار کرد: «این لباس دو دوره به المپیک رفته و ۱۰ سال است که با من است و در همه مسابقات با من بوده و یکی از خاطرات خوبم با این لباس این است که در المپیک با آن چهارم شدم.» اما سوال اینجاست که آیا واقعا زیبنده وزیر ورزش و جوانان است که با لباس یک رشته ورزشی چنین شوخی انجام دهد؟

شاید بد نباشد یک بار برای همیشه، رییس محترم دولت، وزرایش را توجیه کند که نباید در هر جایی به خود اجازه دهند، هر شوخی نامتناسبی با افراد داشته‌باشند. تمام مردم می‌دانند که لباس هر رشته ورزشی قداست دارد و نباید به آن توهین کرد!

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها