وزیر دفاع یمن: به زودی از مرحله دفاع وارد مرحله حمله می‌شویم

وزیر دفاع یمن اعلام کرد، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور توانستند تجهیزات دفاعی خود را پیشرفته کنند و یمن در آینده نزدیک وارد مرحله حمله می‌شود.

وزیر دفاع یمن: به زودی از مرحله دفاع وارد مرحله حمله می‌شویم

محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع یمن در مراسم فارغ‌التحصیلی نیروهای گردان‌های "حماه" ساحل غربی تاکید کرد، نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی توانستند پتانسیل دفاعی خود را در جنبه‌های مختلف توسعه داده و پیشرفته کنند و براساس طرح‌های نظامی و عملیاتی که توسط فرماندهان وزارت دفاع و ریاست هیئت ستاد کل ارتش طراحی شده‌اند، طی روزهای آتی از مرحله دفاع به مرحله حمله منتقل می‌شوند.

به نقل از المسیره، در این مراسم محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، معاون وزیر دفاع منابع انسانی و تعدادی از مدیران بخش‌های نظامی نیز حضور داشتند.

العاطفی تصریح کرد، دشمن متجاوز در سایه ایستادگی‌ها و همبستگی ملت یمن و حمایت آنها از نیروها و نظامیان ارتش و کمیته‌های مردمی هرگز به اهداف و جاه‌طلبی‌های خود نخواهد رسید و این نیروها سراسر کشور را از لوث وجود متجاوزان و اشغال‌گران پاکسازی خواهند کرد تا پیروزی یمن تکمیل شود.

وی ادامه داد: بر اساس توافق‌نامه‌های سوئد خواستار صلح شدیم اما دشمن از این توافق‌نامه برای آمادگی جهت حمله به حدیده و فراهم کرده سلاح‌های متنوع سوءاستفاده کرد.

همچنین الحوثی ضمن سخنرانی خود از ارتش و کمیته‌های مردمی قدردانی کرده و گفت: نیروهای ما توانستند دشمن، سلاح و مهمات و تجهیزات نظامی پیشرفته آنها را از بین ببرند. نیروهای مسلح و کمیته‌های ما قادر هستند با دشمن مقابله کرده و از حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی کشورمان دفاع کنند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها