مدیرعامل سایپا چرا تغییر کرد؟

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: به زعم وزیر صمت ۹۰ درصد اعتراضات مربوط به شرکت سایپا است.

مدیرعامل سایپا چرا تغییر کرد؟

ولی ملکی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز(یکم بهمن ماه) کمیسیون متبوعش، به حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده، مدیران عاملایران خودرو و سایپا در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان حاضر در جلسه انتقادات و پیشنهادات خود درباره چگونگی ساماندهی صنعت خودرو و مشکلات خودروهای پیش فروش شده به سمع و نظرخودروسازان و وزیر صنعت، معدن و تجارت رساندند.

مشکلات موجود در صنعت خودروسازی به دلیل ضعف در مدیریت است

وی با بیان اینکه آقای رحمانی نیز اقدامات انجام شده برای ساماندهیبازار خودرو را توضیح داد، اظهار کرد: به زعم وزیر صمت 90 درصد اعتراضات مربوط به شرکت خودروسازی سایپا و 10 درصد مربوط به ایران خودرو است؛ مشکلات موجود در صنعت خودروسازی به دلیل ضعف در مدیریت است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مدیر شرکت خودروسازی سایپا از تسلط کافی برای فروش محصولات برخوردار نبود به همین دلیل بلافاصله به دستور آقای رحمانی جابه جا شد؛ یکی از اقدامات اساسی برای ساماندهی بازار خودرو تغییر مدیران خودروسازی سایپا بود.

تاکید مسئولان بر حفظ رعایت حقوق مصرف کننده

ملکی ادامه داد: در نشست امروز کمیسیون صنایع، وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده و خودروسازان بر رعایت حقوق مصرف کننده به ویژه خریداران خودروهای پر مصرف یعنی پراید، پژو، سمند و تیبا تاکید کردند.

وی با بیان اینکه برای شفافیت بیشتر مشکلات موجود در صنعت خودروسازی وزیر صنعت، معدن و تجارت در فراکسیون های مجلسحاضر خواهد شد، خاطرنشان کرد: مردم نگران نباشند چراکه نمایندگان پیگیر حقوق آنها هستند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیرعامل سایپا به دلیل افزایش بی‌رویه قیمت خودرو تغییر کرد، یادآور شد: پس از این تغییر قیمت‌ خودروها تعدیل شد و به قیمت‌های قبلی بازگشت؛ در صورت بروز هر گونه تخلف در حوزه خودرو مردم به نمایندگان اطلاع دهند تا ما مشکلات را پیگیری کنیم.

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها