کتانی چمن کاری شده نایک برای طرفداران گلف + تصاویر

شرکت نایک اخیرا از کتانی سری جدید

کتانی چمن کاری شده نایک برای طرفداران گلف + تصاویر

یکی از جالب ترین و پرطرفدارترین ورزش ها در میان افراد ثروتمند متعلق به گلف می باشد که این بازی ساده ولی درعین حال سخت است که برای موفق بودن در آن نیاز به تمرکز دقیق دارید تا بتوانید در میان رقبای خود موفق باشید. از مهم ترین وسایل مورد نیاز زمین گلف می توان به چوب مخصوص بازی، ماشین مخصوص زمین گلف، لباس مخصوص بازی گلف، کلاه و... اشاره نمود که در بازی گلف یقینا به این موارد نیاز خواهید داشت.


اما شرکت نایک اخیرا از کتانی های جالب برای علاقمندان به بازی گلف رونمایی کرد که این کتانی ها می توانند بسیار جالب ولی در عین حال بسیار موثر واقع شوند که در بازی گلف داشتن یکی از آنها می تواند در موفقیت و پیروزی شما موثر باشد.

جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی نمناک خواهیم گفت.

شرکت نایک اخیرا از سری جدید کتانی های خود با نام " AIR MAX 1 GOLF " مناسب برای علاقمندان بازی گلف رونمایی کرد که دارای ویژگی و جلوه خاصی می باشد که شاید در نگاه اول این گونه احساس کنید که این کتانی ها نمی توانند هیچ تاثیر مثبتی داشته باشند.

اما بلعکس این کتانی ها بسیار تاثیر گذار هستند و علت آن هم این است افرادی که در زمینه گلف فعالیت دارند، بای آنکه بتوانند با چوب مخصوص توپ سفید رنگ را به سمت هدف پرتاب کنند، سر و گردن خود را باید خم نمایند تا بتوانند توپ را پرتاب نمایند. در این حین ممکن است نتوانید تمرکز کافی بدست آورید چرا که کفش شما کنار توپ است و می تواند منجر به اذیت شدن شما شود. به همین دلیل فرض کنید پای شما با زمین استتار شده است و می توانید به بهترین نحو ممکن بر روی پرتاب توپ متمرکز شوید.

همچنین قیمت هر جفت این کتانی های مخصوص 140$ توسط شرکت نایک اعلام شده است.

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها