پخته شدن عجیب گوشت خام داخل ماشین ! + تصاویر

مرد جوان استرالیایی اخیرا از صحنه ای که در تابستان گذشته برایش رخ داده بود، پرده برداری کرد.

پخته شدن عجیب گوشت خام داخل ماشین ! + تصاویر

در ماه های گرم سال شاهد افزایش میزان حرارت کره زمین هستیم که شاید این میزان حرارت به 40 الی 50 درجه سانتی گراد در اقسام نقاط کره زمین برسد که با دمای شعله گاز تفاوتی ندارد و می تواند منجر به پختن غذا شود آن هم بدون نیاز به حرارت! با این وجود یک مرد استرالیایی از ایالت ویکتوریا اخیرا از تصاویری جالب ولی درعین حال عجیب خود از فصل تابستان را منتشر کرد که این تصاویر به شدت در صفحات مجازی منتشر شد و با تعداد زیادی واکنش روبرو گردید.


یکی از نقاط کره زمین که در فصل تابستان می تواند گرم ترین میزان گرما را احساس کند، قاره استرالیا است که دمای آن می تواند به شدت افزایش یابد. به همین دلیل یک مرد استرالیایی اخیرا تصاویری را در صفحات مجازی از خاطه خود در فصل تابستان منتشر کرد که این تصاویر با واکنش های متفاوتی روبرو گشت.

از قرار معلوم این مرد جوان استرالیایی یک تکه گوشت را در داخل اتومبیل خود قرار داده بود و از ساعت 11 صبح از اتومبیلش جدا می شود و پس از گذشت حدودا 6 ساعت به اتومبیل خود باز می گردد که ناگهان با چیز عجیبی روبرو می شود! تکه گوشتی که وی در داخل اتومبیل قرار داده بود، کاملا پخته بود آن هم بودن هر گونه آتش و حرارت دادن بر روی گاز!

همچنین طبق گزارشات گفته می شود که گویا دمای اتومبیل چیزی بین 60 الی 70 درجه سانتی گراد بوده است که این گوشت کاملا پخته است. بنابراین توصیه می شود که هیچ گاه افراد سالمند و یا کودکان را در فصول گرم سال در اتومبیل تنها نگذارید تا شاهد مشکلات این چنینی نشوید. با این وجود باور کردن چنین داستانی کمی سخت ودشوار است ولی این مرد جوان استرالیایی اعلام کرد که گوشت به خوبی پخته بود و مزه لذیذی داشته است.

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها