توطئه زن خیانتکار برای کشتن شوهر پیر

مرد میانسال که به اتهام قتل به قصاص محکوم شده بود با پرداخت 300 میلیون تومان به خانواده مقتول از مجازات اعدام رهایی یافت.

توطئه زن خیانتکار برای کشتن شوهر پیر

ماجرای این پرونده از 14 سال پیش آغاز شد زمانی که زن جوانی به‌نام اکرم با یک راننده مسافر بر آشنا شد. اکرم در شرح ماجرای زندگی‌اش به راننده گفت: 12 سال بیشتر نداشتم که پدرم به زور من را وادار به ازدواج کرد و دو سال بعد نوزاد پسری به دنیا آوردم اما پسرم یک ساله بود که شوهرم من را به خانه پدرم فرستاد و ازهم جدا شدیم هنوز خاطرات زندگی تلخ با این مرد از ذهنم پاک نشده بود که پدرم من را به عقد پیرمردی که از خودش هم بزرگتر بود درآورد با اینکه او مرد بدی نبود ولی من او را دوست نداشتم. این مرد شش فرزند داشت که هرکدامشان به نوعی من را عذاب می‌دادند. اکرم نیمه شبی مرد غریبه را به خانه برد این مرد پس از خفه کردن شوهرش با زن خیانتکار تصمیم گرفتند خانه را به آتش بکشند تا جسد مقتول در میان شعله‌های آتش بسوزد و آثار جنایت از میان برود.اما راز این جنایت زمانی فاش شد که یکی از فرزندان مقتول جسد پدرش را در میان وسایل سوخته پیدا کرد وماجرای خفه شدن پیرمرد بر اثر فشار بر گردن فاش شد. پس از ارتکاب جنایت زن جوان با فرید (راننده) به شمال رفته بود که پس از مدتی پشیمان شد و به تهران برگشت و راز قتل همسرش را به پلیس گفت.
بدین ترتیب همدستش نیز دستگیر شد.آنها پس از اعتراف به جنایت در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند که زن جوان به اتهام معاونت در قتل همسرش به 15سال حبس محکوم شد و قضات دادگاه راننده جوان را هم به اتهام مباشرت در قتل به قصاص محکوم کردند.اما فرید پس از 14 سال انتظار در پشت میله‌های زندان توانست با جلب رضایت اولیای دم و با پرداخت 300 میلیون تومان از قصاص نجات یابد. این مرد سرانجام صبح دیروز از زندان به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد تا این بار از نظر جنبه عمومی جرمی محاکمه شود.در پایان جلسه قاضی محسن رالی رئیس دادگاه به اتفاق یک مستشار به شور پرداختند تا درباره این مرد تصمیم بگیرند.

منبع: ایران

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها