خداحافظی با هکتور کوپر محبوب

هکتور کوپر را می توان مهم ترین چهره میان مربیان شناخته شده جام ملت های آسیا به شمار آورد که دیگر او را در جام نخواهیم دید.

خداحافظی با هکتور کوپر محبوب

یکی از جذابیت های ویژه جام ملت های آسیا در امارات حضور سرمربیان مطرح روی نیمکت تیم ها است؛ در امارات 2019 مارچلو لیپی سرمربی تیم قهرمان جهان در سال 2006 روی نیمکت چینی ها حضور دارد؛ آلبرتو زاکرونی سرمربی سابق آث میلان روی نیمکت تیم میزبان؛ تیم وربیک هلندی روی نیمکت عمان بود و چهره های نام آشنایی نظیر هکتور کوپر، پائولو بنتو و کارلوس کی روش هم در این رقابت ها حضور دارند.

حالا و پس از اینکه ساعاتی پیش با بزرگترین تیمی که از رقابت ها کنار رفت، آشنا شدیم و پیتزی و شاگردانش یعنی سبزپوش های عربستانی از جام کنار رفتند، با مهم ترین چهره ای که روی نیمکت تیم ها حضور داشت ولی از مرحله یک چهارم دیگر او را در رقابت ها نخواهیم داشت هم آشنا شدیم.

هکتور کوپر موفق شده بود تیمش را در گروهی که ژاپن، تاجیکستان و عمان حضور داشتند با دو پیروزی و به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی برساند و با همان تفکرات تاکتیکی که از سرمربی آرژانتینی ازبکستان سراغ داشتیم، موفق شد دیدار برابر استرالیا در مرحله یک هشتم را به ضربات پنالتی هم بکشاند ولی در این مرحله درخشش مت رایان گلر استرالیا مانع از ادامه رویاپردازی این مربی صاحب نام در فوتبال دنیا شد.

کوپر پیش از حضور در جام جهانی به همراه مصری ها که سه شکست تلخ برای او به همراه داشت، موفق شده بود به فینال رقابت های جام ملت های آفریقا برسد ولی مانند سایر تیم های خود نظیر اینترمیلان و والنسیا که با آنها نامی بزرگ در فوتبال دنیا شد، به رتبه ای بهتر از دومی دست پیدا نکرد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها