محصولات تولیدی چهارمحال و بختیاری به ویتنام صادر می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای صادرات محصولات استان به کشور ویتنام رایزنی‌هایی انجام و راهکارها نیز بررسی شد.

محصولات تولیدی چهارمحال و بختیاری به ویتنام صادر می‌شود

علیرضا شفیع‌زاده با اشاره به رایزنی‌های انجام شده جهت صادرات محصولات استان به ویتنام اظهار داشت: با توجه به اینکه دو خوشه‌ صنعتی گز و خاتم از جمله خوشه‌های بومی و ارزشمند استان در زمینه‌ صادرات محسوب می‌شوند مقدمات توسعه‌ صادرات این دو محصول اختصاصی استان به کشور ویتنام فراهم شد.

وی افزود: به منظور بهبود و ارتقاء صادرات استان زمینه‌ بازدید یک هیئت تجاری- بازرگانی چهارمحال و بختیاری از کشور ویتنام باید فراهم شود.

صنایع تبدیلی صادرات محور در اردبیل ایجاد می‌شود‌ ظرفیت صادرات کشور با استفاده از فناوری زیستی افزایش می‌یابد صادرات استان ایلام از مرز 667 میلیون دلار گذشت

مدیرعامل شرکت شهرک‌های چهارمحال و بختیاری بیان کرد: به منظور آگاهی از شیوه‌های صادرات کالا به کشور ویتنام ابهامات و موانع مورد نظر در قالب پرسش و پاسخ از سوی واحدهای صنعتی استان با رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در ویتنام مطرح شده است.

شفیع‌زاده با اشاره به بازدید رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در کشور ویتنام از بازارچه‌ صنایع دستی استان تصریح کرد: همچنین برخی واحدهای مستعد در زمینه‌ صادرات محصولاتی نظیر خوراک آبزیان، کالاهای پلاستیکی، نخ پلی‌استر و مخزن‌های گازی جهت ارزیابی برای شرکت در نمایشگاه‌ بهاره‌ هانوی مورد بازدید رایزن بازرگانی قرار گرفت.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها