برخورد پراید با کامیون حادثه آفرید

برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه کامیون در بزرگراه فتح دو مصدوم بر جای گذاشت.

برخورد پراید با کامیون حادثه آفرید

با تماس رانندگان خودروهای عبوری از غرب به شرق بزرگراه فتح قبل از شرکت بهشهر با سامانه 125 آتش نشان ی تهران مبنی بر برخورد شدید دو دستگاه خودرو با یکدیگر، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله ساعت 12:13 دقیقه امروز زنگ ایستگاه 59 و نجات 7 را به صدا درآورد و آتش نشانان را عازم محل حادثه نمود.

عباس سرافرازی رییس ایستگاه 104 در این باره اظهار داشت: پس از رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودروی سواری پراید با دو سرنشین به علت عدم توانایی راننده درکنترل وسیله نقلیه، به شدت با قسمت عقب یک دستگاه خودروی کشنده(باری) برخورد کرده و سرنشینان خودروی سواری به شدت دچار آسیب دیدگی و داخل خودرو محبوس شده بودند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل حادثه و جلوگیری از بروز حوادث بعدی و مستقر نمودن دو رشته لوله ی آبدهی برای احتیاط در محل، سرنشینان محبوس شده را از داخل خودرو خارج کردند.

وی افزود: آتش نشانان در یک عملیات دقیق، در کمترین زمان ممکن موفق شدند افراد مصدوم را از داخل خودرو خارج کرده و به حاشیه امن بزرگراه منتقل نمایند و پس از رسیدن عوامل اورژانس هر دومصدوم را جهت تکمیل درمان به آنان سپردند.

گفتنی است؛ پس از حاضر شدن عوامل راهور منطقه و جابجایی خودروها، آتش نشانان، با تحویل محل به عوامل راهور و نیروی انتظامی به ماموریت خود پایان داد

منبع: پایگاه خبری 125

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها